טורניר החרבות-סיבוב שני

טורניר החרבות-סיבוב שני

טוב ,אז לפני שיחלטיו לסגור אותנו,אני ממשיך את הטורניר כמה שאפשר.תחילת הסיבוב השני. קרב שיכול היה להתקיים לו היה לגמד מסויים מספיק כסף,ולשכיר חרב מסויים מספיק מצפון. בפינה האדומה-ההר הרוכב גרגור קלגאן."רצחתי אותה,וגם אנסתי אותה." בפינה הכחולה-שכיר החרב לשעבר והאביר בהווה,ברון מהבלאקוואטר."כשהם על הרצפה,הגודל כבר לא משנה" ההימור שלי מראש: למרות שזה די צמוד ונתון להרבה וויכוחים,אני חושב שאת הכסף שלי אני אשים על ברון.בחור עם כוחמת קרבות וערמומיות מבריקה,מגובות בזריזות ומיומנות שאפילו קייטלין וטיריון היו חייבים להעריך.ויש לנו מנצח על הר אדם עטוף פלדה וזעם.
 
הבחירה קשה.

אוברין מארטל עבד פחות או יותר בשיטה של ברון. אף הוא שועל קרבות ותיק ומנוסה. אבל גם אוברין לא היה מצליח אלמלא הרעל. שימו לב שלמרות שהוצמד על ידי חנית לקרקע (איך תקע בו חנית מבעד לשריון?) ושלולית של דם נקוותה סביבו, ההר עוד התאמץ לזוז ודפק יופי של מכות לאוברין. מצד שני, במצב כזה יכל אוברין להסיט את כיסוי הפנים של ההר ולתקוע לו בעין את הרומח ולהרוג אותו.. טוב.. לאחר התלבטות קשה אני מהמר על ברון. הוא ערמומי, הוא ידע לנצל את חולשותיו של אוברין לטובתו, ובשונה מאוברין האינטרס שלו הוא לחכות לרגע המתאים ובלי משחקים מיותרים לחסל את יריבו. ברון.
 

lol1000

New member
גרגור

יצור בגובה שניים וחצי מטר שמניף חרב של שתי ידיים ביד אחת בזמן שלברון יש רק חרב (ברון לא יודע להשתמש בחנית,ואם כן אז בטח לא ברמה של אוברין)
 

sk33

New member
ברון

ההר הרוכב הוא כוח ורק כוח בעוד שברון הוא סייף מיומן שיחפש וימצא את נקודות התורפה של כל הסייף אחר!!! אני חושב שהוא ינצח , זה היה צמוד , אבל הוא ינצח הצפע האדום היה מנצח את ההר עם הוא לא היה מתקרב כדי לשמוע אותו ברון לא יעשה אותה טעות
 

EndOfAllHopes

New member
גרגור

אם ברון יילחם באופן מושלם בלי טעויות ועם יהיה לו הרבה מזל הוא יכול לנצח... אבל הסיכוי שזה ייקרה (כמו שברון ידע כשטיריון הציע לו להילחם בהר) לא גבוה. אני מהמר על גרגור
 
למעלה