טוף...
שניקו הולכת מפו.. עם ליווי צמוד (מאוד) של ליטון... כשנחזור הבייתה,כבר נראה מה הפסדנו.. מורני-לא לפתוח ת`פה (אם את יכולה להתאפק,כמובן...

) וגילי-אני חולה עליך !!! ואושר,היה כיף,כמו תמיד... חולה על הצורה היפה שלך...מלא מלא נשיקות.. אוהבת אותכם שניקו