טוף.. מישהו פה?

the z girl

New member
טוף.. מישהו פה?

סתם רציתי לשתף אותכם שלי היה יום חרא במיוחד. כל יום הולך ונעשה גרוע מקודמו. איפה הימים המאושרים שלי?!?!! אם הייתי צריכה לתאר לכם בעזרת הפרצופים של תפוז מה אני מרגישה הייתי אומרת ככה
כי אין פרצוף דרוס מבחינה נפשית שאזלו כוחותיו לראות אנשים. חיח סתם טוב נו אני מרגישה רע מאודד.. וזה לא פיזי.. אממ.. אין לי כוח לשתף אז לא לשאול מה קרה.. ובלעט מישהו פההה?? רצי םשאני אספר בדיחה? תשאלו את אורלע יש לי טובותת.. חח.. טוב נו הן מאיזה אתר.. אבל בכל זאת אני מצאתי אותם.. טובנ ו חברה שלחה לי את זה.. אבל אני בוחרת אותם! אהא זה אני..!
 

the z girl

New member
טוב.. ../images/Emo13.gif אורלע כבר מכירה אותה...

עורב אחד מסתובב ביער. פתאום רואה שפן אדום. שואל אותו העורב:"למה אתה אדום?" עונה השפן בבושה:"הפילה משתמשת בי כטמפון" העורב צוחק וצוחק. למחרת הוא רואה שוב את השפן אדום כביום הקודם. הוא שואל את אותה שאלה ונענה ששוב קרה אותו דבר. לאחר מספר ימים מסתובב הארנב ביער ורואה את העורב אדום כולו. העורב רואה אותו וצועק:"אתה המנייאק שאטמר לפילה שיותר טוב עם כנפיים?!"
 

EleVaTioN

New member
חחחחחחח../images/Emo6.gif../images/Emo129.gif

אני כל כך מתה על התמונה הזאתתתתתת היא על הדסקטופ שלייייייייי לבנג' יש מבט כל כך הורססססססססססססס יוווווווווווווווווו *נמסה* דיי אני לא יכולה יותררררררררררררררררר
ואיי ואיי איזה בדיחות יש לעופר חחחחח חבל על הזמן! הנה בדיחה אישה הלכה לרופא ואמרה לו "שברתי את הרגל ה-3 מקומות" הרופא אמר לה "אל תלכי למקומות האלה יותר"
 
למעלה