אפשרויות נוספות: יטי (לא מכוערת?) , טיגואן (קטנה ?) ...
הדרישות: רכב פנאי גבוה שנת 2017 עד למחיר 110,000 ש"ח בערך...
הנטיה ליד2 עם ק"מ נמוך (לא יותר מ 15,000 ק"מ)
לנסיעה עירונית בעיקר - לא שטח !
הייטי קטן יותר מהשאר, הטיגואן בגודל של האחרים. אתה בטוח
שהם נכנסים במחיר שאמרת? אני בספק לגבי כולם חוץ מהייטי, שנמכר עכשיו במבצעים (הוא בסוף חייו, ולמעשה כבר הוחלף) במחיר של פחות מ-120K. השאר עולים 130K וצפונה אפילו במבצעים. אני בספק אם רכב בן שנה יעלה 110K, אם בכלל תמצא אחד כזה.
 
אני לא בטוח שאני כזה רחוק....ראית את מבצעי 0 ק"מ ?
 
כרגע נראה לי קאדג'אר (צרפתי...אני דווקא בעד), טיגואן (גרמני..וואו) וטוסון (קוריאני קלאסי)
הן המובילות....
(ספורטאז' יש לכל העולם אישתו בת דודות וייטי די מכוער...)
 
טוסון וספורטאז' נמכרו בערך באותה כמות, אז מוזר לי הטיעון של
"כל העולם ואשתו".
יכול להיות שאת גרסאות הבסיס (1600) הקוריאניות, בעסקאות אפס ק"מ, תוכל אולי למצוא בתקציב - אבל גם זה בסימן שאלה.
את הטיגואן אני לא מאמין שתמצא במחיר הזה, לא משנה מה. אני בספק גם לגבי הקדג'אר.
לדעתי הבאתה פה כמה דגמים מעולים כמו הספורטאז', טיגואן והטוסון וגם cx 5 שלא הכנסת. אתה צריך לדעתי להיות ממוקד בשני דגמים סופים ולעשות עליהם נסיעת מבחן. נראה לי שהספורטאז' תיתן לך את התמורה הכי טובה להשקעה בגלל שיש שם יותר דגש על בטיחות, אבל מבחינת ליהנות מנסיעה זה יותר תהנה בטיגואן או ב cx 5 אבל הם גם יותר יקרים.