טויוטה יאריס TS=TAIL STUPID

rs172

New member
עניין של טעם!!!

כשנסעתם לעשות סיבוב נוסף היה לי זמן להתמקד ברכב, ופשוט התמוגגתי מהמראה של הסקסו, פשוט מדהימה. לדעתי מבין הקטנות, היא היפה ביותר. אל תשכח שזה גם תלוי למה אתה רגיל, ואני רגיל למכוערת שלי... אין ספק שזה לא הדבר היחיד ממנו התלהבתי, אמנם לא נהגתי אותה, אבל בבירור ראיתי מה היא מסוגלת לעשות תחת ידיים מיומנות דרך המראה האחורית שלי.
 

sronis

New member
מראה אחורית רק כי נתתי לך ../images/Emo8.gif

סתם, סתם
התמוגגת? אני מופתע
לא הייתי מאמין שמישהו ישתמש במושג "להתמוגג" כשזה קשור לסקסו. אני באמת ובתמים חושב שה-106 התאומה שלה, ה-GTI, יפה בהרבה. משהו מציק בפרונט של הסקסו, והפנסים האחוריים שלה גם לא משהו... לזו שלי יש גם דפיקה בדלת שעדיין לא סידרתי, וקצת צבע שרוף, אז בכלל... פעם הבאה נבצע החלפה קטנה, כמו שעשיתי עם ניב והיאריס
רוני
 

rs172

New member
האמת שהנושא עלה..

אני זוכר שכשאמרתי את זה לfalou, הוא גם ציין את ה 106 אני לא זוכר אם הוא הסכים איתי או לא. אני עדיין אוהב יותר את הסקסו, אולי כי היא יותר נדירה. לא רחוק מביתי יש אחת כזו בצבע אפור כחול כזה, עם ספוילר עליון טיפה בולט ושני מפלטים נחמדים עם רעש שלטעמי חזק מדי (כנראה הורד הממיר) אבל רעש מאוד נחמד, אני חושב שאפילו ה"טמבונים" שלה צבועים בצבעי הרכב, והיא ממש ממש יפה!!! בקשר למשפט האחרון שלך, אני עדיין חושב עליו....
 

sronis

New member
גם אני אוהב את הסקסו כי היא נדירה

בחו"ל יש אותה כמו זבל, לכל סבתא שרצתה סקסו מאובזרת עם סאן רוף ושטויות יש סקסו VTS, אבל בארץ יש מעטות מאוד ומעטות יותר במצב טוב... היא מיוחדת, וזה נחמד, בין עדר ה-106ים שאני רואה כל פעם במפגשים. הכחלחלה מזכירה קצת את זו שהייתה של בנדר... רוני
 

falou

New member
בחו"ל יש הרבה כי המכונית...

זולה משמעותית מה-106 המקבילה... אבל רובן VTR, פשוט בחו"ל ה-VTR הגיעה עם אותם ג'נטים ורמת איבזור של ה-VTS
 

sronis

New member
הסיבה שרובן VTR, למשל בבריטניה

היא בגלל קבוצת המס. זו של ה-VTS גבוהה בהרבה והעלויות השנתיות של הביטוח וכולי הן יקרות בהרבה. זו גם הסיבה שהרבה אנשים שרוצים מכונית ספורטיבית קונים VTR ומשפרים אותה, במקום לקנות VTS. אבל בכל זאת - בביקורי בספרד לפני כשנה, ראיתי במהלך פחות משבוע, לפחות 5-6 סקסו VTS על הכבישים. רוני
 

moshep19

New member
ביוון יש מלא VTS...

חזרתי לפני שבוע יוון, ויש שם סקסו VTS כמו לאנטיסים בארץ... אפילו ראיתי כמה קסרה VTS
 

wil

New member
../images/Emo32.gifמיני ישראל זה לא לילדים קטנים?

 

SENDA

New member
והיום ...

נסיעה לעבודה. הרגליים והכתפיים כבדות עוד מאתמול. נוסע רגוע, לא נותן גז לא דופק סיבובים. פשוט כיף לי מאתמול. חבל שאין מסלול בישראל
 

wil

New member
מכיר את ההרגשה

כל פעם אחרי נסיעה לאילת זה קורה לי: בשבוע שאחרי החזרה מאילת הנסיעות לעבודה רגועות, בלי לחץ, בלי קיק-דאונים, בלי משחקי-טקטיקה מטומטמים שמרוויחים מיקום עדיף ב-2 מכוניות ברמזור הבא... מתחילים את היום בלחץ-דם 110 ולא 160. כיף.
 

magician

New member
ל rs172 ....../images/Emo57.gif

ראשית אציין שמקצה העיצוב והשיפורים לרכבך - נעשו לא רק בחוכמה אלא בטוב טעם ולכן אני מוחה נימרצות על קביעתך "מכוער"! בין השיטין רמזתה על הצמיגים החדשים...פרט ונשכיל
אחד המרכיבים החשובים ביותר בתחום הבטיחות והשליטה על התנהגות הרכב! השיפור הפשוט ו"החכם" ביותר שיש! webmaster www.carinfocus.com
 

falou

New member
מאמרות חז"ל

'כל קוף בעיני אימו צבי'. ולמרות שאני האמא של קליאו היא עדיין קוף, אין מה לעשות... לעניין הצמיגים, הצמיגים ככלל הם הרכיב הבודד החשוב ביותר בגלל השפעתם המכרעת על כל הקשור לביצועים, בלימה והתנהגות הרכב בכללותה. יוסי ואנוכי שמנו רבעיית Dunlop SP Sport 8000, ולמרות היותם זולים משמעותית מהמישלין Pilot SX-GT (היום תתחת השם Xalto) לטעמי הם לא פחות טובים בסה"כ והרבה יותר טובים כשהם קרים. עם זאת יש לזכור שלא עשיתי השוואה ישירה ak הצמיגים חדש מול חדש. עם זאת קשה היה לי בהתחלה להתרגל להשהיה בתגובות הרכב המלווה לצמיגים חדשים ואוחזים יותר. גם הזנב נראה לי סרבן מעבר לנדרש בפניות, אם כי הוא הראה נחישות יפה להישאר במקום תחת בלימה (ואולי גם ה-EBD עוזר כאן). כמובן שסה"כ האחיזה והמשיכה עברו שדרוג אבל אולי אני אוסיף עוד שני PSI על האחוריים כדי לשחרר אותם קצת מאחיזתם, ואז אבדוק כמה נפגמת הבלימה. אפרופו בלמים, אני גם החלפתי לפני הנהיגה הנ"ל רפידות ודיסקיות בלם וחוויתי שיפור משמעותי בפרוגרסיביות של דוושת הבלם, כך שהשקעתי את רוב הנהיגה בתירגולי בלימה לפני סיבוב. אני שמח לציין שרק פעם אחת 'זכיתי' בתיקתוק אחד בודד מה-ABS, וגם זאת רק מגלגל אחד. עדיין הייתי שמח אם בנהיגות מסוג זה, כשתשומת הלב מלאה ונתונה למלאכה, ניתן היה לנתק את המערכת במקום להישמר מפניה. למרות שהיא אכן מצויינת ולא ממהרת להידחף לעניינים הייתי שמח אם הייתי יכול לבעוט בדוושה במלוא הכוונה ובמקסימום לתקן קצת אחורה לפי הצורך.
 

UrbanDK

New member
../images/Emo32.gif היום קלארקסון בחן את ה V6...

התרשמות מאוד חיובית, וזה אנדרסטייטמנט. ממש חבל שלא מביאים אותה לארץ...
 

falou

New member
הקשר בין ה-V6 לקליאו האחרות

מבחינה מכנית הוא כנראה קלוש ביותר. ההתרשמות שלי היתה דווקא שקלארקסון אהב מאוד את הקונספט של מכונית קטנה עם ביצועים של פורשה, אבל פחות אהב את התנהגות הכביש. לא נשלטת מעבר למגבלות (גבוהות ככל שיהיו) זו בד"כ לא מחמאה... גבי הגעיתה לארץ, הסיכוי שידאגו לעשות למכונית הנ"ל תקינה בארץ נראה לי קלוש ביותר, אבל אולי קרסו יחליטו שמדובר ביחסי ציבור מעולים בשבילם.
 

UrbanDK

New member
אכן, לקלארקסון יש חיבה ידועה

למכוניות על... משום מה מה נראה לי שעקב העובדה שהיא לא באמת "מכונית על" הוא הרשה לעצמו להעיר בנושא מגבלות האחיזה, כאשר אם היא הייתה באמת "מכונית על" ייתכן וזה היה מובן מראש שהיא "קטלנית ובלת מתפשרת" (או אלוהים יודע איך הוא הגדיר אותה). ה V6 היא לא הוט-האץ', ולכן גם צריך לשפוט אותה בצורה שונה. לא יודע האם הוא הצליח לעשות את זה.
 

rs172

New member
בסופו של דבר...

שני המגישים הסכימו כי היא נמצאת ברשימת עשר המכוניות הנבחרות בחניה שלהם.
 

UrbanDK

New member
נו מה חשבת, שאם קלארקסון אומר משהו

הצוציקון הזה יגיד להפך?
 

moshep19

New member
איפה ראיתם את קלארקסון?

איפה ראיתם את המבחן המדובר?
 

rs172

New member
יום שישי BBC, תוכנית בשם Top Gear

שבוע שעבר התוכנית היתה ב 20:30, השבוע התוכנית היתה ב 19:30.
 
למעלה