טוווווופיייייייק!!!!! מיועד לכל אלה

צו צאנג

New member
טוווווופיייייייק!!!!! מיועד לכל אלה

שלא ראו את הפרק הראשון של העונה 4 אוו שראו ולא מצא חן בעיינהם: אך הייתם מתחילים את העונה ה- 4, מה הייתם כותבים, מה היה העתיד של השלוש? נא לא להסתמך על ספוילרים תרשמו מה שאתם רוצים שיקרה בלי קשר למה שאתם יודעים|סגדש|. סתם דוגמה חסרת השקעה: זה היה אחר הצהרים, האחוזה הייתה שקטה, פייפר ישבה על קצה הספה נעה קדימה, אחורה, בוכה לצידה על הריצפה הייתה ניראת לעין גופתה של פרו, שקטה, דוממת, לבנה, היא נראתה כל כך מושלמת שוכבת לה בשקט כמו מלאך, ליאו הופיע, הוא היה פצוע, פייפר הוא זעק, והיא רצה לעברו כמו ילדה קטנה שכל רצונה הוא לקבל אהבה, שערה התבדר ברוח שפתאום התפרצה לחדר, היא נעצרה, "ליאו זה אתה?" שאלה, אך התשבוה לעולם לא הגיעה, "ליאו" השתנה, לאט לאט עורו הפך לאדום, אדום מדם, דם אחיותיה, "לא!!!!!!!! ליאו, מה מה עשית?" היא התפייחה, וליאו רק בפרץ בצחוק, צחוק מטורף, רשע, איום, "אוו פייפר פייפר, הייתן כל כך תמימות... לא הייתן צריכות להאמין לי, אוו לקול" "אתה!!! אתה רצחת אותן" התפרצה פייפר בזעם, כן השיב ליאו ועכשיו,תורך!!!! לא!!!! אתה לא תתפוס אותי, מה קרה לך? יוכלנו לקבל את החיים המושלמים והרגילים שתמיד רצינו!!! לא!, החיים שאת רצית! אבל למה? למה הרגת אותן? שאלה פייפר, אוו הכל היה שווה את זה, כל מה שעברתי איתך היה שווה בשביל לראות את הפעת הפנים של אחיותייך מתות, בידיעה שאת תיהיי הבאה, בלי היכולת לומר לך מילה, זה הרוע ההרגשה שלך כשאת הורגת שמעל ומעבר! הצתרפי אלי פייפר!!!! וביחד נשלוט בעולם!!!! ברקים נשמעו בחוץ וסופה ענקית החלה, למה? היא שאלה שוב למה?!?!? בלתזור, היה למטה בשאול כל מה שאני הייתי צריך לדאוג לו זה שפיבי תיהיה שם בזמן שאתן נלחמתן בשד, עכשיו יש יורש חדש, יהיה לו את הכוח לשלוט!!!!!!! לאאאאאאאאא!!!!!!!!!!! צרחה פייפר, היא רצה לעבר ליאו כשסכין בידיה, היא דקרה את ליאו והסתכלה עליו מת, הוא חייך ולאחר מכן עווה (מהמילה עיוות) את פניו בבוז "זו הייתה המשימה האחרונה שלי פייפר, אמרתי לך שאת תמימה, את הרגת, הרגת בדם קר, עכשיו הרוע תבוע בך!" אמר ומת. לא!!! מה עשיתי?! מה עשיתי?!?!?! היא ישבה על הריצפה בוכה מאוכזבת "איכזבתי אותך אימא, גם אותך סבתא אני כל כך מצטערת" היא לש שמה לב שביינתים מאחוריה התגנבה דמות, הדמות החלה להתקרב ולהתקרב פייפר הסתובבה בזמן לראות פנים, ויד ששולחת לעברה סכין....... מה אתם אומרים על ההמשך מצמרר לא? זה ממש לא מה שהייתי רוצה שיקרה אבל סתם, עלה לי בראש..... נא לכתוב את ההמשך בצורת סיפור!!!! אני מקווה שתואהבו את הטופיק!!! ומפה יש עוד המשך שעלה הרגע בראש: היא לש שמה לב שביינתים מאחוריה התגנבה דמות, האהא!!!! היא צעקה, פייפר הסתובבה בבהלה וראתה את פיבי עומדת לפניה בבגדים שוחרים, מרושעים: GOT YOU!!!!! היא צעקה!!!! ומאחורי פיבי הופיעה דמות גדולה, מצחינה מעשן, "פיספוסיםםםם תוכנית שלא מפספסים" ........
 

Ophel McNeil

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo5.gif../images/Emo12.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אם הייתם מצלמים את ההבעה שלי עכשיו, הייתם יכולים לסחוט אותי לנצח...
 

צו צאנג

New member
על ההבעת פנים שלך...

ועל זה שהרגתי לך את ליאו.... וץכץבו גם אתם המשך!!!!
 

Ophel McNeil

New member
אל תצטערי...

ההבעה שלי הייתה ככה בגלל שהסיפור היה מוזר... כל הקטע עם הסערה שפורצת פתאום...
ובקשר לליאו, לא נורא- אני עושה לו דברים הרבה יותר יצירתיים...
(וכן, זה בדיוק מה שאתם חשובים...
) ואם יהיה לי ממש משעמם מחר, אולי גם אני אכתוב משהו...הבעיה היא שאהבתי יותר מדי את הפרק שבאמת שודר, ואני בטח אהיה מושפעת ממנו...
 

צו צאנג

New member
אוקיי חבר´ה, אתם ממש מגעילים!!!

אני מגיעה לכאן (חוזרת, נוו שיהיה) ונותנת לכם טופיק שלפי דעתי מעניין, ואפילו אם תיהיו מושפעים ממהמשך שיוצרי הסידרה עשו, תכתבו המשך, אוו שלפחות תגיבו!!!! (תודה אופל!!!) אז אני מקווה שתענו על הטופיק ותואהבו אותו!!!!!
 

Woogyman

New member
חוסר התגובות כנראה נובע מהעובדה

שההמשך שעשו בפועל הוא באמת מעולה, אז אין ממש רעיונות אחרים. רעיונות בסגנון "חבל שלא עשו את זה ככה..." באים בדרך כלל בפרקים גרועים. בכל אופן, תגובה שלי לא באה בעיקר בגלל העובדה שכישרון הכתיבה שלי מסתכם בהודעות שכאלה.
 

p3

New member
וסיבה נוספת שלא עונים לטופיק...

הוא שהוא היה כבר! למרות שאין סיבה שאנשים באמת ייזכרו ת´טופיקים שלי. ואני קיבלתי גם תגובה אחת נראה לי...
 

charmed Phoebe

New member
למרות...

שלדעתי הפרק הראשון מושלם כמו שהוא הייתי רוצה שיסבירו יותר בדיוק מה קרה עם פרו ואולי גם יראו את זה (באמת מה ראה בלקשור את שאנן לאולפן רק לפרק אחד פצפון?
) וגם הייתי רוצה שיראו את קול הרבה יותר
אני יודעת שזה לא בדיוק מה שביקשת אבל זה גם משהו! if you love me love me more ואם לא אתה חמור!
* חתימה זמנית ביותר*
 
למעלה