טוב הפורום הזה לא ניפתח . יש לי באג במחשב . אז אני הולך מכאן . הולך מכאן לישון .
Purple Mushroom Member 23/5/01 #1 טוב הפורום הזה לא ניפתח . יש לי באג במחשב . אז אני הולך מכאן . הולך מכאן לישון .
א ארבל מהכרמל New member 23/5/01 #2 חיפאית 30 ממש תתאכזב..... אלון,אני אסביר לה שיש לך מחשב העובד לפי פעימות ליבך.... לילה טוב,ידידי.
Purple Mushroom Member 23/5/01 #3 טוב תמיד יש את מחר . לילה טוב לך ארבל מהכרמל . אני רק מוריד את נטסקייפ 6 והולך לישון .