טוב

טוב

הפורום הזה לא ניפתח . יש לי באג במחשב . אז אני הולך מכאן . הולך מכאן לישון .
 
חיפאית 30 ממש תתאכזב.....

אלון,אני אסביר לה שיש לך מחשב העובד לפי פעימות ליבך.... לילה טוב,ידידי.
 
טוב

תמיד יש את מחר . לילה טוב לך ארבל מהכרמל . אני רק מוריד את נטסקייפ 6 והולך לישון .
 
למעלה