טוב שמעו

טוב שמעו

מחר זה הזדמנות אחרונה מחר זה משחק העונה בשבילנו הפסד ואנחנו יורדים נצחוןואנחנו בסיכויים טובים להשארות חייבים לבוא לדחוף תקבוצה וחיבים לנצחחחח!!!!
 
למעלה