בן החולוני
New member
טוב שמעו
מחר זה הזדמנות אחרונה מחר זה משחק העונה בשבילנו הפסד ואנחנו יורדים נצחוןואנחנו בסיכויים טובים להשארות חייבים לבוא לדחוף תקבוצה וחיבים לנצחחחח!!!!
מחר זה הזדמנות אחרונה מחר זה משחק העונה בשבילנו הפסד ואנחנו יורדים נצחוןואנחנו בסיכויים טובים להשארות חייבים לבוא לדחוף תקבוצה וחיבים לנצחחחח!!!!