טוב, שיהיה.

Guybrush Marley

New member
טוב, שיהיה.../images/Emo118.gif

שאלון סוף-שבוע ל...אמצע השבוע! אז...איך החופש? משהו מעניין שקרה השבוע: משהו מבאס שקרה השבוע: שיר השבוע: אלבום השבוע: סרט\תוכנית השבוע: ספר השבוע: ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): רינגטון: וכרגיל, תמונה שלכם (או משהו מוזר אחר)
 
../images/Emo54.gif

אז...איך החופש? חביב. משהו מעניין שקרה השבוע: השבוע רק התחיל! בינתיים הספקתי לפגוש את יובי ולראות את שלושת הפרקים הראשונים של פיירפליי. משהו מבאס שקרה השבוע: הייתי צריכה ללכת הביתה ולא יכולתי לראות עוד פיירפליי. שיר השבוע: לא יודעת.
אלבום השבוע: כנ"ל. סרט\תוכנית השבוע: פיירפליי! ספר השבוע: אין. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): אני לא יודעת איפה ספרי הרומח שלי! הם נעלמו.
רינגטון: שיר לא-מוכר, אבל כשמצלצלים אליי שומעים את I Will Survive.
 

Guybrush Marley

New member
../images/Emo118.gif

אז...איך החופש? לא משהו. משהו מעניין שקרה השבוע: הייתי היום בלונה-פארק ת"א, וילדה בת 9 וחצי מקייטנת אגד התחילה איתי
משהו מבאס שקרה השבוע: הבנתי שהסקס-אפיל שלי אפקטיבי על ילדות בסביבות הגיל 9. שיר השבוע: El Condor Pasa בביצוע של סיימון וגרפונקל. אלבום השבוע: יוני בלוך - הרגלים רעים סרט\תוכנית השבוע: "הוק" עם דסטין הופמן ורובין ווילאמס. ראיתי אותו השבוע פעם ראשונה מההתחלה עד הסוף, והוא מצוין^^ ספר השבוע: הארי פוטר אנד דה דאת'לי האלווז. הספר הראשון שאני מצליח לקרוא באנגלית בקצב מתקבל על הדעת. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): רנדומלי לחלוטין: "הם שרפו זרעי פרג. העשן גורם לתחושה של התרוממות רוח נעימה." רייסטלין, כבשן הנשמה. רינגטון: שיר הנושא של סיינפלד. וכרגיל, תמונה שלכם (או משהו מוזר אחר) piece of eight. לא יודע למה.
 

Gutterball

New member
קדימה

אז...איך החופש? אחלה. לא משהו מיוחד אמנם. עובדים [היום נכנסה משכורת :)] משהו מעניין שקרה השבוע: השבוע קניתי מערכת תופים חדשה !סוף סוף. ונכנסה משכורת, כאמור. משהו מבאס שקרה השבוע: וואלה, לא יכול לחשוב על משהו מבאס שקרה השבוע. שיר השבוע: שיר השבוע יהיה Agent Orange - Wouldn't Last a Day. אלבום השבוע: הרבה זמן לא שמעתי אשכרה אלבומים, ככה שאין. סרט\תוכנית השבוע: Eddie Murphy - Raw. אחרי הפוגה הורדתי את זה שוב וזה פשוט אדיר! ספר השבוע: הארי פוטר #7. אחלה ספר. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): נדבר עוד כמה שבועות אחרי שיהיה ברשותי את "האחים מאז'ר"
רינגטון: צלצול מובנה בפלא' של נוקיה [של צביקה פיק]. קוראים לו streetwise, משהו גרובי אחושילינג
 

Knotted String

New member
נמנמ.../images/Emo42.gif../images/Emo129.gif

אז...איך החופש? חופש? משהו מעניין שקרה השבוע: מחנה קיץ! משהו מבאס שקרה השבוע: מחנה קיץ! שיר השבוע: אה... שלומי שבן - כולם אומרים אלבום השבוע: Bright Eyes - Lift... אין לי כוח לכתוב את כל השם.
סרט\תוכנית השבוע: וואו, לא ראיתי טלוויזיה השבוע בכלל. ספר השבוע: הארי פוטר השביעי.
ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): [מתוך כבשן הנשמה, פרק 2] "נפילה אחת מהמיטה, היא הנפילה האחרונה שלך", אמר הגמד בקדרות רינגטון: הפזמון של The Flesh Failure משיער [מוכר כ-לט דה סאנשיין אין]
 

skadi

New member
So Very

אז...איך החופש? וואלה לא רע ברוך השם ישתבח שמו. משהו מעניין שקרה השבוע: ארר נראה לי ארוחת ערב עם מריאנה וקסניה. מצחיקות פוסטמות :) ושפירסמו את הרכב של דיוק לעונה הבאה. משהו מבאס שקרה השבוע: נגנבה לי הטבעת שאמא שלי הורישה שלי שיר השבוע: rebel meets rebel- Cowboys Do More Dope וdolly parton - Jolene אלבום השבוע: Johnny cash-at Folsom prison סרט\תוכנית השבוע: Heathers ספר השבוע: hell's Angels-hunter .s. Thompson ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): what is your damage Heather? רינגטון: שכולם מתקשרים אז נפלת חזק- איפה הילד. שנאג'ס מתקשר זה becoming insane של אינפקד מאשרום ושמייקל מתקשר זה מין מנגינה צוענית לא מוכרת.
 

RoCKeR121

New member
היי

אז...איך החופש? איזה חופש אפילו את הרגילה שביקשתי לא נתנו לי לקחת משהו מעניין שקרה השבוע: בסופ"ש יש לי יומולדת 19 משהו מבאס שקרה השבוע: רבתי עם ידידה הכי טובה שלי שיר השבוע: יציאת חירום - נהדרת אלבום השבוע: פורטה של היהודים סרט\תוכנית השבוע: שה"ט - אחוות הטבעת ספר השבוע: ספר מחזור כתה ו' מחזור לג ביתספר רוממה חיפה 2001 ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): אין רינגטון: מה זה החרא הזה?(לשלי קוראים לו ג'אזמן והוא של סמסונג)
 

RoCKeR121

New member
האמת שנזכרתי בשיר הרבה פעמים בזמן האחרון

בגלל איזה סיטואציה ממש לא נעימה שאני נמצא בה... אבל באמת העתקתי ממך
 

The Snow fox

New member
"אהאה" אמר פו.

שאלון סוף-שבוע ל...אמצע השבוע! אה, זה מצחיק. אז...איך החופש? נפלא. משהו מעניין שקרה השבוע: איזה שבוע? משהו מבאס שקרה השבוע: איזה שבוע? שיר השבוע: איזה שבוע? אלבום השבוע: איזה שבוע? סרט\תוכנית השבוע: הישרדות. (איזה שבוע?) ספר השבוע: מה? שבוע? אופס. ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): あなたは馬鹿です (ח"ח למי שיבין את מה שכתבתי ויתרגם) רינגטון: וואנג-טון. וכרגיל, תמונה שלכם (או משהו מוזר אחר) טאדאם.
 
put it down

אז...איך החופש?: סביר. משהו מעניין שקרה השבוע: הלכתי לראות כוכבים נופלים במדבר. נסעתי לים בספונטניות. ציירתי על הקיר של החדר. משהו מבאס שקרה השבוע: הכוכבים נופלים, העבודה וכל הכרוך בכך. שיר השבוע: מבול של רונה קינן. אלבום השבוע: In the earoplane over the sea של נאטורל מילק הוטל. סרט\תוכנית השבוע: 12 קופים של טרי גיליאם.
ספר השבוע: הארי פוטר השביעי. סופסוף סיימתי אותו >< ציטוט השבוע (מרומח הדרקון, אם בא לכם): אין לי כוח. רינגטון: אין לי פלאפון
 
למעלה