טוב פרויקט לשבוע הספר....

pomelit

New member
טוב המשכים לא קראתי

לא ידעתי שיש... אבל אני אחפש (-:
 

נמרה

New member
ציורים בציפורן?

אה וחוץ מזה אני קראתי אותו במהדורה עם כריכה כזאת שרואים בה אותה יושבת עצובה כזאת וברקע סבתא שלה מטיילת עם הכלב הזה שכחתי איך קוראים לו...
 

pomelit

New member
אי הי

כנראה המהדורה שאני קראתי היתה אפילו יותר ישנה ולא זוכרת את השם של הכלב... כנראה שאני בכל זאת צריכה לחזור לשם
 

LuNaTiC

New member
אוה, נזכרתי באחד הספרים האהובים

עליי ביותר!! נשים קטנות.. ספר נהדר!!!! ענבל
 

Hermione G

New member
איזה ספר יפה!!!

אני נורא אוהבת אותו!!! דרך אגב, מישהו קרא את ``החדר דמוי L``? ספר יפה :)
 

LuNaTiC

New member
את מדברת על נשים קטנות?

שאני לא אטעה.. זה באמת ספר מדהים!!! ועצוב.. ויפה! והכל! מישהו זוכר את הסדרה המצויירת החמודה? ענבל
 

Lady_Voldemort

New member
הרשימה שלי

הארי פוטר והאסיר מאזקאבן המסעדה שבקצה היקום 100 ילדים שלי
 

Hermione G

New member
אני זוכרת!!!

ובהחלט דיברתי על נשים קטנות :) ואני זוכרת את הסידרה וגם את המוזיקת פתיחה!!!! איזו מוזיקה חמודה!! כמה חיפשתי אותה באינטרנט, כמה.... ולא מצאתי... מוזיקה יפה וסדרה חמודה וספר משגע! :)
 

LuNaTiC

New member
השיר פתיחה כל כך חמוד!!!

והסדרה!! חחחחח עכשיו גם תגידי לי שאת זוכרת את ג`ם וההולוגרמות....
 

SnufellS

New member
איך בכלל אפשר לבחור?.... 8-p

אבל אם אני חייבת אז אני מניחה שהבחירה שלי תהיה- 1)הארי פוטר- ככככככל הסידרה (כן, אני יודעת שזה נוגד את החוקים אבל אני בטוחה שתסלחו לי בגלל שאני כל כך חמודה והכל... *מחייכת חיוך מלאכי*) 2)מדריך הטרמפיסט לגלקסיה. ספר ענק עם הומור בריטי שנון בצורה לא רגילה, עדיין לא קראתי את שאר הספרים בסידרה כי רק לפני יומיים גמרתי לקרוא אותו... 3)הממממ.... קשה לי להחליט... יש כל כך הרבה ספרים שהייתי מכניסה לכאן, אבל נראה לי שאני אבחר בספר געגועי לקיסינג`ר שזה בעצם מלא סיפורים קצרים בספר אחד ורובם (שימו לב למילה רובם) ממש ממש יפים.(``סיפורה העצוב של משפחת נמלים`` הוא בהחלט אחד מהם.) :-() ``אלוהים אדירים, זה נראה כמו שפת הים בסאות`אנד`` לעזאזל, רווח לי כששמעתי אותך אומר זאת`` #נ-ני-ניצ-ניצן# :cool:
 

רחלי!

New member
התשובה שלי...

1.הארי פוטר (אלא מה?) 2.ספר על התת מודע שאני לא זוכרת את השם שלו אבל הוא שינה לי את החיים 3.לא יודעת...אמממ...אולי איזה ספר בשם ``המעניק`` שקראתי פעם, אבל אני לא בטוחה, ואולי גם ``מי הזיז את הגבינה שלי``, אני לא בטוחה...
 

dafanf

New member
3 הגדולים!!!

שלושת הספרים שלדעתי הם הגדולים ביותר הם: 1. נדודי שינה- סטיפן קינג 2. כל הסדרה של ג`יין מ. אואל שמתחילה ב``שבט דב המערות`` וכו` 3. הארי פוטר 4, אבל באנגלית- זה פשוט עולם אחר לעומת התרגום.
 

turki

New member
הספרים:

1) השותף של ג`ון גרישם 2) כל סיפריו של רם אורן חוץ מאהבה בדלתיים סגורות (האמת כולם בעליי עלילה דומה!) 3) יש עוד איזה סידרת פנטזיה מעולה.. אני לא זוכר את השם, אני רק זוכר שיש שם קוסם קשיש ששמו בילגאר ועוד קוסם צעיר (הגיבור) ששמו בילגאריון או משהוא כזה... אם מישהוא מכיר הוא מוזמן ליכתוב את השם.
 
שלוש ספרים הכי טובים

ה3 ספרים הכי יפים זה: 1. האלכימאי של פאולו קואלו 2. השטן והעלמה פרים של פאולו קואלו 3. מדריך הטרמפיסט לגלקסיה
 

S.tal

New member
הספרים שלי!

אז ככה: -אבל אני בכלל לא בטוחה... 1)הספר הראשון והשני בהארי פוטר. 2)כל סדרת האסופית. 3)אולי נשים קטנות, או פוליאנה או האלכימאי.(את האלכימאי אני כמעט גומרת לקרוא) טל נ.ב גם אני זוכרת את הסדרה המצוירת של נשים קטנות! זה היה ממש חמוד. אחותי ואני כל כך אהבנו את זה.
 

LuNaTiC

New member
האסופית, נכון שזה נהדר??

באמת ספר טוב.. כל הסדרה! אני צריכה לקרוא את זה שוב.. -ענבל- something borrow, something blue every me and every you
 
ברור שהשלושה הם...

זום 1 ספר מצויין זום 2 פחות טוב אבל גם אכותי והגדול מכולם אליכמה הקטן הספר הטוב של המילניום דורותי
 

Hermione

New member
בקשר לרומח הדרקון...

אחרי כל מה שדיברתם פה על זה, הייתי חייבת לנסות למצוא את זה, אז הלכתי לספריה וביקשתי את זה מהספרנית שנתנה בי מבט קודר ומפחיד וניסתה לתקוע לי איזה ספר באורך של החיים שלי (מסוג הספרים שרק לקרוא את התקציר מאחורה גורם לי להרדם משעמום), אבל בסופו של דבר היא נתנה לי את הספר הראשון מהחלק של ``שישית המפגשים`` והתחלתי לקרוא אותו, ו... מה להגיד? איט סוקס!! זה היה כל כך משעמם שלא טרחתי אפילו להמשיך. ובקשר לספרים: כל הסדרה של הארי פוטר, כל הסדרה של ההוביט+שר הטבעות, הסיפור שאינו נגמר. אבל יש עוד כל כך הרבה... קשה להחליט.
 
למעלה