טוב, עכשיו תשמעו

טוב, עכשיו תשמעו

בבראשית פרק ה', מאלו שנקראו השבוע, מצויינת שושלת האדם למין האדם הראשון ועד נח.
על כל אחד מהדמויות מצויין מתי ילד, מי בכורו כמה זמן חי ובסוף כל דמות מצויין "וימת"- טבעי לא?!
והנה על חנוך נאמר שלוש פעמים "הלך עם אלוהים" ובסופו לקח אותו אלוהים.
אחרי שקראתי את ספר חנוך א' , עןלה בי פליאה איך אדם כזה מתקשר, כזה ששמו אותו בתפקיד כל כך מכובד בהררכיה האלוהית, איך דווקא הוא לא מוזכר יותר בשום מקום.
למישהו פיתרונים?

יום טוב

 

בני33

New member
*חנוך,לא כתוב הלך,כתוב ויתהלך.

כד ויתהלך חנוך, את-האלוהים; ואיננו, כי-לקח אותו אלוהים.
וזה כתוב,,המשמעויות,בספרים החיצוניים,כאשר לא היו מעוניינים,
שאחרים יגעו על כך,
שהרי הוא עלה למעלה,ושם הוא למד את שלמד.
יש האומרים שהוא,,,מטטרון.
ובעת הזו הופיע הספר,,''מפתחות חנוך''.
ידע מרתק.
 
אכן

לפי חנוך א' וכן חייחנוך ומפתחות חנוך ניתן יותר מרמז להיותו מטטרון.
ובכל זאצ, ישנה תמיההה לא רק על אי הזכרתו בדברי ימי התנך אלא גם בין בחורי ישיבה מזרמים שונים. ואגב זה נכון לגבי גיבורים ו/או מכוללים רבים כמו יהודית ,עזל ועוד.
לאן לקח אותו אלוהים?
 

בני33

New member
זה תלוי באם אתה מאמין בחיים,,,

בפלנטות אחרות ביקום.
 

בני33

New member
אצל יחזקאל זה הרבה יותר מעניין.

כי יש אפילו תאור של,,,,חללית.
ואגב,,,שם מוזכרת המילה ''חשמל'' פעם אחת ויחידה בתנ''ך.
ועדיין אין זה אומר שזה מה שאנחנו מבינים כחשמל.
 
זאת לא שאלה

אמונה אלא של קיום.
ואכן אני מתחבר לסבירות של חיים אחרים בפלנטות אחרות
 

בני33

New member
יפה,,,אז סביר להניח ,שמה שחנוך,,,

העביר בספר ''מפתחות חנוך''.
מקורו באינטילגנציות מפותחות יותר מאשר אצלינו,,,
שהיום הגיע {לעת הזו}הזמן להוציא זאת לאור.
 

בני33

New member
בחורי ישיבה ,,,וכן גם הרבנים שלהם,,,

מזרמים שונים.
אינם מאמינים ואינם מקבלים גם את,,,''הקבלה''.
 

פיה 61

New member
חנוך


חנוך הוא דמות מרכזית בספרים החיצונים ..
חנוך שנלקח לשמים הפך לישות אור = הפך למטטרון
בעצם ליד ימינו של אדוני
.בספר מפתחות חנוך מסופר על מסרים שממטטרון הוא חנוך מוסר לכותב ג הורטק שלקח אותו למסעות שונות
והראה לו דרך תקשורים ונתן לו 64 מפתחות כדי להביא לתודעת האנושות להתפתח ולעשות קפיצה קוונטית
ולהתקדם לעבר מודעות האור החדשה .
היקום המקומי שלנו הוא תת מערכת בתוך שדות של יקומי כוכבים ויגיע היום ןהעולם יהפוך לשכל
פלנטרי אחד שיתמזג עם עולמות פלנטארים אחרים ונבין שאנחנו היקום ומערכות הכוכבים השונים הינו אחד
בספר מפתחות חנוך הקטע שאהבתי במיוחד הוא :הנקודה החשובה היא שמטטרון כאדריכל התודעה של
שדה התודעה הקוסמי אומר לנו שקיים אלקטרון על האבא של כל האלקטרונים המרכז תוכו את כל מרכיבי האנרגיה
שביקום המידי שלנו בקשר שבין רובדי תודעה שונים האלקטרון על יכול לבטל חיבור בין החלקיקים בכל רובד תודעה
קיים רק אלקטרון על אחד המרכיב את יקום הבן שלנו מה שהאדם מכנה אלקטרונים בסביבה הארצית שלו
אלו הם חלקיקים התומכים בתכנית תודעות שונות המועברות ללא הרף דרך האלקטרון על .

בכל אופן מטטרון ברא את האלקטרון על כדי שבזמן היוצרות הגרעין יהיה איזון בן השלבים הדינמים השונים של אינספור יקומים
בו זמנית לבין האור החי .
 
למען הצדק

יש לעשות הפרדה מסויימת בין ספר חנוך,חיי חנוך לבין מפתחות חנוך שנכתב על ידי הורטק.
הורטק מדבר על האלקטרון. קפיצה קוונטית ניתנת להפעלה בעזרת קוורקים ולא אלקטרונים פיזיים.
אילו חנוך עצמו מצביע על מימדים ללא הפיזיקה העכשוית.
יחי ההבדל.
 

פיה 61

New member
לדעתי אין הבדלים

הורטק קיבל מסרים בתקשור דרך חנוך
דברי חנוך הם על המימדים
וגם על הקפיצה הקוונטית וגם על הפיזיקה העכשווית ..
 

פיה 61

New member
וואו לא מאמינה


בקשתי לפתוח בספר מפתחות חנוך על נושא הזמן
וזהו ספר עבה מאוד
ובדיוק פתחתי בנושא הזה ..
ככה :
1 האדם הוא רק רמה אינטליגנציה אחת המתקימת במרחב במסגרת התסרטים החזותים
הנוצרים על ידי מסדרי האבולוציה גבוהים המרחב הוא חלק מתרשים מעגלי רחב
יותר שבאמצעותו אורך הגל האבלוציוני יוצר את עצמו מחדש כשכפול צלם הכס .
2 המפתח מסביר שזמן אינו קיים אלא נמצא רק במימד התודעה של המין ברמת האבולוציה שלו
3 האדם על ידי התעלות שלו יבין שזמן ומרחב איינם קימים באמת אלא הם רצף של נקודות המשקפות
את תודעתו שהיא מעבר לראשית וקץ .
4 כאשר האדם יתעלה אל מימד התודעה הבא הוא יוכל כמו יעקב לעלות על השכבה הגלקטית אל שדות
זמן ומרחב אחרים של הקולוב מעאכת השמש המרכזית ....
 

רותי 11

New member
עד כמה שידוע לי על חנוך אומרים שהוא היה

האדם הכי "טהור" שיש או משהו כזה עד כדי כך שאלוהים
"|לקח, אותו ושם אותו בראש המסדר המלאכי והוא מה
שאנחנו קוראים לו המטטרון
 
למעלה