תשמעו -לא נעים לי אבל יש לי.....|בר
ואין לי מושג איך להעביר לכם. ראשית האיכות שיש לי היא לא בדיוק DVD הכי טוב שיש. אבל הסאונד משובח. שנית לא הורדתי אותו בדרכים קונבנציונאליות......אני מעדיף לא לפרט.ככה שאין לי איזשהוא לינק מעשי לתת לכם. בכל זאת אני מנסה להוריד את הסרט בגרסת SVCD בתוכנת ה EMUL. דבר נוסף היתאפקתי עד היום לא לראות את הסרט משום שהייתי בטוח שהוא עומד להגיע החודש, ולהפתעתי מישהיא בלימודים מסרה לי שהוא לא יגיע!!!!! לצערי לא הייתי בפורום דיי המון זמן ככה שפיספסתי את ההודעות אם היו על פטירתו בטרם עת של הסרט. זהו, אני הולך לראות אותו עוד הלילה, גם אם אאלץ לסגור את כל תוכנות ההורדה ,וממש להיתנתק מהאינטרנט. המלצתי שלי לכם, תתאזרו בסבלנות, אני מניח שתוך חודש, לכל היאוחר חודשיים תהיה גרסת DVD מצוינת שתתרוצץ בכל תוכנות ההורדה למיניהם. קצת סבלנות.
ואין לי מושג איך להעביר לכם. ראשית האיכות שיש לי היא לא בדיוק DVD הכי טוב שיש. אבל הסאונד משובח. שנית לא הורדתי אותו בדרכים קונבנציונאליות......אני מעדיף לא לפרט.ככה שאין לי איזשהוא לינק מעשי לתת לכם. בכל זאת אני מנסה להוריד את הסרט בגרסת SVCD בתוכנת ה EMUL. דבר נוסף היתאפקתי עד היום לא לראות את הסרט משום שהייתי בטוח שהוא עומד להגיע החודש, ולהפתעתי מישהיא בלימודים מסרה לי שהוא לא יגיע!!!!! לצערי לא הייתי בפורום דיי המון זמן ככה שפיספסתי את ההודעות אם היו על פטירתו בטרם עת של הסרט. זהו, אני הולך לראות אותו עוד הלילה, גם אם אאלץ לסגור את כל תוכנות ההורדה ,וממש להיתנתק מהאינטרנט. המלצתי שלי לכם, תתאזרו בסבלנות, אני מניח שתוך חודש, לכל היאוחר חודשיים תהיה גרסת DVD מצוינת שתתרוצץ בכל תוכנות ההורדה למיניהם. קצת סבלנות.