טוב, נכנעתי

Lu Tze

New member
טוב, נכנעתי

גם לי יש גבולות. אני מוריד את נמסיס. אבל! אני רוצה להוריד את הסרט באיכות טובה (מעל ל-400 מגה) אז אם יש גירסה כזאת בקאזה (יש שם כמה נמסיסם בגודל של 700 אבל נראה לי שזה לא הסרט הנכון) בבקשה שיציין פה את הגודל המדוייק של הקובץ. או לחילופין, אם מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד את הסרט ממקור אחר, גם זה יהיה נחמד.
 

n i v1

New member
לא להוריד את הנמסיס הגדולים

זה לא נמסיס, זה איזשהו סרט אחר עם לא זוכר מי שקוראים לו: מפח נפש יש קובץ של 700 וקובץ של 600 ומשהו- הורדתי את שניהם- מפח נפש. אני הורדתי את נמסיס בגודל כולל של 300 ומשהו מגה לחלק לשני קבצים. MAKE IT SO
 

Lu Tze

New member
כן, אני יודע

אני גם מכיר את הגירסה שלך, זה איכות גרועה! אני רוצה משהו באיכות של כ-400-500 מגה.
 

n i v1

New member
אם אתה מוצא תודיע לי

אם מישהו מכם מוצא איכות טובה- שיודיע כאן
 

S h a y 9 9 9

New member
אם משהו מוצא גרסה נורמלית חייבים

להודיע פה, נכנעתי בסוף וכן צפיתי בכל הסרט אכן סרט מצוין ו...
סוף טראגי!!!!! אבל בכל זאת אני מת לראות אותו באיכות נורמלית
 

itstzar

New member
אם מישהו מצא גרסא נורמלית אני

יכול להסביר לו איך ליצור "חתימה" של הקובץ, כך שכולם יוכלו להוריד את אותו הקובץ בדיוק דרך קאזה ושות' אני אישית עדיין מעדיף לחכות לאחד באיכות טובה, ולא להכנע לסקרנות
 

Lu Tze

New member
נראה לי שעותק באיכות טובה

יהיה רק כאשר יוציאו את הסרט על DVD (דרך אגב, מישהו יודע מתי זה עומד להיות?) ולא בא לי לחכות עוד כמה חודשים
 

Chakotay

New member
צריך לצאת עוד מעט DVD Screener

אבל עוד לא יצא זה לפי דעתי יקח שבועיים אז עדיף לחכות ולא לראות באיכות מסריחה.
 

Lu Tze

New member
אם יותר לי להצטרף לשאלתו של

עמיתי המלומד פה ולשאול: איפההההההההההה?
 

itstzar

New member
מצאת? איפה?

מה זאת אומרת איכות של DIVX, DIVX זה רק הפורמט, גם צילום של המסך עם מצלמה רועדת ניתן לכווץ ולהגיד שזה באיכות DIVX השאלה היא מה היה המקור לפני הדחיסה, ואם יש לך באיכות טובה, צור איתי קשר במסרים אני אסביר לך איך אפשר ליצור קובץ חתימה, כך שכל בעלי הקאזה ושות' יוכלו להוריד גם את אותו הקובץ
 

itstzar

New member
אתה בטוח?

מה זאת אומרת איכות של DIVX, DIVX זה רק הפורמט, גם צילום של המסך עם מצלמה רועדת ניתן לכווץ ולהגיד שזה באיכות DIVX השאלה היא מה היה המקור לפני הדחיסה, ואם יש לך באיכות טובה, צור איתי קשר במסרים אני אסביר לך איך אפשר ליצור קובץ חתימה, כך שכל בעלי הקאזה ושות' יוכלו להוריד גם את אותו הקובץ
 

Chakotay

New member
שטויות במיץ!!!

לא מצאת כלום שו דבר כי עווווד לאאאא יצאאאאא ותאמינו לי אוקיי. אתם עושים חיפוש בקאזה וכתוב לכם divx אז את קונים את זה תוך שנייהלא יוכול ליהיות בגלל שאין עדויות שזה יצא לא יצא Dvd rip ולא יצא Screener הנה סתכלו בלינק שאני מביא לכם חפשו שם את הסרט ותראו של יצא עוד divx או xvid רק vcd ו זה איכות חרה אז אל תאמינו למה שאתם רואים וחכו אני יגיד לכם מתי יצא.
 

Chakotay

New member
אופס שחכתי את הלינק

הנה פה תחפשו את הסרט ב nfo search למטה.
 

vulcan20MM

New member
דיייייי לשטויות פה!!!!!

אני אומר לכם שמצאתי והורדתי! וזה בפורמט של DIVX!!! כדי להוכיח לכם קבלו צילום! בכל אופן אני מצרף גם קישור לאתר{יותר נכון לתוכנה של שיתוף קבצים אשר בזכותה הורדתי}:
 

itstzar

New member
וזה מוכיח מה בדיוק?

לפי שיטתך תראו איזה סרטים יש לי :) אני לא אומר שלך אין את הסרט, רק שהתמונה שצרפת לא מוכיחה כלום, וזה סתם סרטון של חצי דקה ששיכפלתי
 
למעלה