טוב, משעמם פה!

Moreiro

New member
ההסבר שלך עשה לי גם קצת סדר בראש

איזה כיף שיש אנשים כאלה שכל כך אוהבים את מה שהם עושים, ולא רק זה אלא גם ממש רוצים שאחרים גם יאהבו, ומוכנים להקדיש ככה מעצמם!

וכל הכבוד לך (וגם להדס
)! אני בטוחה שזה היה קשה אבל בטח ממש כיף להצליח להתגבר על כזה מחסום מנטלי
 

o0Invisible0o

New member
!

מדהים כמה ההשפעה שלה הייתה חזקה על כולנו...!
אז אני יכולה לעדכן שהלכנו היום לטפס טופ רופ (ועשינו כרטיסייה! אז נחזור!) והיינו ממש הרבה יותר אמיצות, אני פעם ראשונה סיימתי מסלולי טופ רופ (תמיד הייתי מגיעה לגובה שלא היה נראה לי הגיוני ומפסיקה) אז סגרתי 5A להתחלה (חימום, זו רמה ממש ממש נמוכה שעדיין תמיד פחדתי לסיים בטופ רופ..) ואז הצלחתי לסגור גם שני 5C!!!! וניסיתי 6A, עד שהגעתי לצעדים שהפחידו אותי (היו ארוכים מדי והייתי עפה...) אבל קצת עפתי לי באוויר מצד לצד וכאלה ונפלתי בלי להתכוון ובכללי, התחושה הייתה הרבה יותר נוחה.
הדס סגרה איזה שני 6A עם רמאות פה ושם אבל גם הרגישה הרבה יותר בטוחה ובנוח ובמקביל אלינו ראינו שהגיעו עוד שתי בנות שהיו איתנו בסדנא, חברות מהבולדרינג, והתאמנו על הובלה ונפילות ואמרו גם כן, שנינה שינתה להן את הגישה, מילאה אותן במוטיבציה...אני ממש רוצה להגיד לה מה היא עשתה בשבילנו, אני לא יודעת אם היא הבינה כמה היא השפיעה עלינו, אז באותו רגע אני בעצמי לא קלטתי אבל זה מדהים....!!!
זהו, בא לי להוביל, הדס אומרת שנטפס טופ רופ עוד קצת..אז נטפס עוד קצת, שיהיה...גם ככה אין לי כסף עכשיו לקורס הובלה..

&nbsp
אה, דבר אחרון על הטיפוס של היום, אחד העובדים שם שנצמד אלינו (הוא היה צריך לאשר להדס הורדות עד שהיא קיבלה אישור סופי להוריד לבד! יאיי מזל טוב הדס!) בכל מקרה הוא היה ממש ממש מגעיל ואמר דברים כמו
"אתן לא נראות כמו מטפסות"
"את מנסה 6A?" "כן, אפשר תמיד לרדת....לא חייבים לסיים" "כן, אבל לא חבל שסתם תתעייפי?" !@!@$%#%$@#
ו- "אני תמיד שואל בנות את זה, כי בנים זה ברור...אבל איך הגעתן לטיפוס בכלל?" @#%$^!#^$%&^&&$#@!!!!!!!!!!
אעהההההההההההההה.
והוא עובד שם? הבחורים שעובדים אצלנו בבולדרינג בחיים לא יגידו דברים כאלה, מה זה?!?!?
בכל מקרה, הוא היה ממש דוחה, כל השאר היה סבבה.
 

Rachel47

New member
אממ הבחור נשמע דוחה בטירוף

ואני חושבת שהלכתי לאיבוד בסיפורי הטיפוס ואני כבר לא רואה בעיניים אז אני אעבור עליהם כשאהיה פחות עייפה ואגיב כמו שצריך
רק רציתי להגיד שאני סופר גאה בך והתמונות בפייסבוק באמת ריגשו אותי

וגם שמזל שאת פה לעדכן אותנו לגבי הדס גם
 

RenanaD

New member


אני חייבת לציין שהתמונה הזאת קצת מפחידה את החיים

ולעולם לא אשכח את ההלם כשבאתי לבולדרינג שלכן (לפני המפגש אצל לילך), חיפשתי את הרתמות על אנשים וגיליתי ש... אין כאלה

&nbsp
כל הכבוד לכן!
 

Moreiro

New member
הממ

אני כבר חצי שנה בעבודה (משרת סטודנט אבל עבודה ראשונה רצינית שקשורה למה שאני לומדת, והזמן טס!), ועכשיו כשנגמרת השנה מסתבר שיש להם תהליך הערכת עובד בכל סוף שנה, שכמובן אני סבבה עם זה ואין לי בעיה לשמוע ביקורת ואיפה אני יכולה להשתפר ומה היה טוב ומה לא ובאופן כללי לקבל קצת פידבק לגבי מה חושבים עליי.
אבל! מסתבר שכחלק מזה אני גם צריכה להעריך את עצמי... כלומר לכתוב איזה עמוד-שניים (באנגלית) על מה אני חושבת, בין היתר שלושה הישגים שעשיתי השנה שתרמו לארגון, שלוש תכונות טובות או חוזקות שלי שבאו לידי ביטוי השנה ושלוש חולשות או נקודות לשיפור... והצילווווווווווווו איך עושים את זה?! אני כל כך גרועה בדברים האלה! בקושי בראיון הצלחתי למלמל כמה דברים על עצמי שאני כבר לא זוכרת... אז עכשיו עוד בכתב ושהמנהלים שלי יקראו את זה וזה יתויק אצלי בתיק (ויקראו את זה למשל שנה הבאה כדי להשוות או אם אני ארצה אחר כך להמשיך לתפקיד אחר בארגון)? אוף בשביל מה זה נחוץ?
 

o0Invisible0o

New member
פפפט..


משתתפת בצערך. אני שונאת דברים כאלה! אין לי אף טיפ מועיל, אני אוהבת לעשות רשימות כאלה לעצמי או לדבר על זה עם חברים אבל למה לשתף בעבודה? זה כ"כ לא לעניין שזה יתוייק ככה.
אולי תעשי לעצמך רשימה חסרת צנזורה ותוסיפי כמה פריטים לכל דבר (עוד 3 אקסטרה תכונות שליליות, עוד 3 הישגים ותערכי את עצמך בהתאם למה שאת מוכנה שיחשף, ירשם, ישאר ברקורד...). בתכלס אני בטוחה שזה לא כזה מעניין אף אחד מהממונים עליך יותר מדי, גם עליהם מוטל לעשות כזה כחלק מהארגון אז תעשי גרסא של זה שאת מוכנה למסור ויהיה בסדר....?
 

Moreiro

New member
גם לעצמי זה קשה

כלומר, יש לי הרבה תכונות טובות ורעות, אבל לאו דווקא שקשורות לעבודה. אבל עדיין בזמן אמת מאוד קשה לי להעלות דברים, אפילו אם זה לעיניי בלבד.
זה כמו שמבקשים ממני ביקורת על מישהו אחר, למשל אם ישאלו אותי עכשיו מה דעתי על העבודה ואיפה הם צריכים להשתפר, פתאום המוח שלי נהיה בלאנק למרות שברור שיש לא מעט דברים מתאימים שחשבתי עליהם ביומיום ולא עולים באותו הרגע...
&nbsp
אבל בסוף המנהלת שלי שלחה לי את ההערכה שהיא כתבה על עצמה לפני כמה שנים כי כנראה היא הבינה שאני מתקשה עם זה, שזה ממש יפה מצידה כי לא ביקשתי וזה גם מאוד אישי אז בחיים לא הייתי מבקשת, זה לא כל כך עזר מבחינת תוכן כי שומדבר לא היה רלוונטי אליי, אבל לפחות מבחינת איך לנסח את הדברים, עד כמה זה צריך להיות רשמי ובגוף שלישי ועוד דברים כאלה שגם עליהם אני יכולה להיתקע שעות ולגמרי overthinking...
 

RenanaD

New member
וואו, כמה שאני מתעבת כאלה דברים

ועוד בכתב, ועוד לתיק! איזו באסה

סיימת עם זה כבר? ניסחת משהו?
 

Moreiro

New member
אני די בדיליי עם התגובה אבל

בסוף הצלחתי לכתוב משהו, ב3 בלילה ביום האחרון שיכולתי לשלוח את זה בו, אחרי שכבר ממש לא נשאר לי למתי לדחות את זה

זה היה קשה כי גם אם כבר עלה לי איזשהו רעיון הסתבכתי ממש עם לכתוב איך זה בא לידי ביטוי בעבודה ודוגמאות, אבל אני חושבת שבסוף איכשהו דווקא הצלחתי לכתוב די סבבה

שבוע הבא אמור להיות לי פגישה עם המנהלת האישית שלי והמנהלת של הצוות ושם בטח ישאלו אותי עוד שאלות על מה שכתבתי ואיך זה בא לידי ביטוי, ושם גם אמורים להגיד לי מה דעתם עליי... מלחיץ!
 
למעלה