טוב, כנראה שטעיתי בהודעה עם הספויילר...

ללי 27

New member
טוב, כנראה שטעיתי בהודעה עם הספויילר...

קראתי עכשיו באתר של רשת על הדמויות ויונתן הוא הבן של גלי ועידו.
וזה מה שקרה : "הוא היה שרמנטי. הוא היה נסיך. שובר לבבות. הוא למד פסיכולוגיה לתואר ראשון ותכנן לכבוש את העולם. ולילה אחד הוא פגש את גלי במסיבת סטודנטים, הכניס אותה להריון - והחיים השתנו. הם לא היו זוג, אבל עידו לקח אחריות והתחתן איתה.
לדבריו זה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים, למרות שהתאהב בה רק כשהיתה כבר בהריון (לא האמין איך הוא פספס אותה בתיכון)... הצהרותיו הנלהבות שכנעו אותה אז להסכים לשמור על הילד, יונתן, כבן 16 היום. עידו בקושי רואה אותו – הוא במרוץ מטורף אחרי הקריירה והכסף. סוחר במט"ח...."
(מתוך המידע על עידו)
 
זה נשמע מאוד מעוות

הנישואים האלו התחילו מסטוץ עם תוצאות כאלו?! well, אמרנו כבר שהסדרה לא הכי מציאותית
 
ויש כמה דברים מוזרים

נכנסתי לאתר כדי לקרוא על הדמויות - על שרון כתוב שהיא נשארה לגור בכפר סבא עיר נעוריה ושמאיה לומדת באותו תיכון שהיא למדה. עד כמה שזכור לי העלילה של עניין של זמן התרחשה בת"א, זה היה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו, ובכל מקרה בכפר סבא זה לא היה (אולי ככה הם ניסו להסביר את הימצאותו של גבאי בתיכון של מאיה?!)

גלי ודנה פתחו מכון קוסמטיקה ביחד - מה לגלי ולקוסמטיקה? ובאופן כללי היא הייתה תלמידה טובה ומצוין שהיא למדה באוניברסיטה ושם פגשה שוב את עידו - וזה מה שהיא עושה בחיים, מנהלת עם דנה מכון קוסמטיקה? כשבאופן כללי לא ממש דיברו על העבודה של שתיהן.

לגבי דנה, היה כתוב שהיא לא הצליחה להיכנס להריון בגלל ההפלה שעברה בתיכון. אני זוכרת שאבא של דנה גילה שהיא בהריון ומתכננת ללכת למגרדת ביפו והודיע לה שזה לא יקרה ושהיא תעבור הפלה בביה"ח וכו' (עוד דבר לא הגיוני אגב, לפי חוקי מדינת ישראל כל נערה מתחת לגיל 18 זכאית להפלה בביה"ח על חשבון ביטוח הבריאות). זה דיי נדיר שהפלות מסודרות בתחילת הריון יוצרות נזק כזה. מהצד השני, זה משהו שדיי משתלב עם העלילה. מהצד השלישי, כשגלי ווייצמן מדברים על אדי שעושה הכל בשביל דנה, וייצמן שואל ו"מה עם ילד?" בנימה שאומרת שאין לה ילדים כי אדי לא רוצה.

בפירוט לגבי סגל מצוין שנילי בת 24, בת גילו של גיא בערך, אבל אם הבנתי נכון מציגים אותה כיותר מבוגרת ממנו, כשבאופן כללי ההתנהלות שלה היא לא התנהלות של בת 24 טיפוסית.
 
למעלה