טוב , יצאתי לפנק את עצמי וחזרתי

חן Y

New member
טוב , יצאתי לפנק את עצמי וחזרתי

איזה כיף היה לי עכשיו. למרות שאמרתי שאני צריכה לא לגהץ בזמן הקרוב את הכרטיס שלי - פשוט לא יכולתי אז יש להם בסופרפרם מיבצעים כאלה שאפשר לחלק ל-12 תשלומים את הקניה - אז קניתי לי את הבושם שאני כל כך אוהבת, איפרו אותי ומרחו עליי כהנה וכהנה וקניתי חלק מהמוצרים שכאב לי לפני כן להוציא עליהם . 3 חולצות במיספר אחד יותר קטנות וחזרתי מוצה עד הגג . אני עומדת לצאת לשעור תיכף ואשים עלי כמה מהדברים שקניתי וואוו איזה ניפלא - ןמתפעלת כמו ילדה קטנה ן החיים טובים - צריך פשוט לחייך אליהם והם מחייכים בחזרה-אין אפס מתה עליכם ביי ניפגש בשרשור הערב מתוקות שלי
 

חן Y

New member
ואגב

גם במכנסיים יש שינוי אבל לא קניתי חדשים צריכה להיזהר מלהיסחף
 

liza26

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif איזה כיף לשמוע/לקרוא

חן !!! כל הכבוד! אני ממש שמחה בשבילך
 
10 חנוש ../images/Emo24.gif

איזה יופי! ולא רק שמגיע ועוד איך, אלא פק"ל צריך להיות כתוב בספר כפינוק שצריך לממש כדי להרגיש את ההצלחה. נורא כיף להרגיש את השמחה שלך.
 

yassmine

New member
איזה בושם? :)

כיף לשמוע אותך מדווחת :) יש המון אנרגיה ואופטימיות בדיווח שלך, שיהיה תמיד כך
 

סופגי22

New member
פינוקים

איזו הרגשה טובה לפנק את עצמינו בבגדים, בשמים ולא במאכלים משמינים. כל כך מגיע לך.
 

חן Y

New member
נכון

על זה לא חשבתי. הפינוקים של היום במקום בורקסים קונפות פיצות סמבוסקים עוגות נפוליאון מלוואחים בקלאוות גלידות ועוד ועוד תיקצר היריעה של איך היו ניראים הפינוקים שלי ליפני חודש ימים איך שכחתי בחיי זה אולי מנגנון הגנה מיוחד שגורם לנו לישכוח דברים שלא מקובלים היום עלינו.איך לא חשבתי על זה? בכל פעם שהייתי עושה לי יום של כיף אחד המרכיבים החשובים של היום הזה היה אוכל והרבה וכאילו אין מחר. כל כך גאה בעצמי שלא הייתי רעבה ולא קניתי אף אחד מהרשימה הזאת. פשוט לא הירגשתי צורך. ועוד יותר מזה אני גאה על השינוי בחשיבה , על אורח החיים הבריא ושבאמת לא איכפת לי היום כמה קילוגרמים ירדתי ובכמה זמן אלא מה עשיתי היום בשביל הגוף שלי טוב.
 
סוג של בחירה

ממה אנחנו בוחרים לקבל אושר למה שווה להתאמץ מה משמח אותנו ובשורה התחתונה ממה אנחנו מתפנקים. תמשיכי לפנק את עצמך בקניות ,בסרטים ,ביציאות ובחברים את נשמעת על הדרך הנכונה בהצלחה בהמשך הדרך. ענקון
 

חן Y

New member
תודה ענקון

ומסכימה איתך חלקית שזה הכל עניין של בחירה ממה לשאוב אושר. היו פעמים בעברי שזכור לי שמאוד שאפתי לבחירות נכונות מעין אלה אך לשוא- היה משהו שמשך אותי לתהום והעביר אותי על דעתי. לוותר על הכל בשל תאוות שהיו ממש בלתי נישלטות היום כאשר התאוות האלה אינן שולטות בי ואני הצלחתי לגבור עליהן ונווט אותן כך שלא יפרו את האיזון שבי-רק היום כשאני בשליטה - אני מצליחה להנות באמת מדברים אחרים וסדר העדיפויות שלי משתנה למרבה המזל. זאת הרגשה כבירה ולוואי ותימשך ההרגשה הזו לעד. אין כמו להרגיש שליטה על החיים וההרגשה שדברים אחרים שולטים בך היא הרגשה שאתה כבול.
 
למעלה