טוב יומולדת

עופרי-

New member
טוב יומולדת

לא לא . אני לא אדקלם שוב שיש לי יומולדת אלא אספר קצת מה ק`ורה. יוצאים למסעדות יומיים לפני וכל השבוע, כי כל אחד רוצה לחגוג איתי. אבל כמעט כל מה שהכנסתי לפה בימים האחרונים יצא שמונה דקות אחר-כך. קשה. קשה. קשה. קשה להיות אחרת. קשה להתעלם ולהדחיק. אני שמחה ואפילו לא מבינה מה הסיבהה. אני לא אמורה להיות שמחה. ורונל`ה- כל כך אוהבת אותך על שהתקשרת בבוקר מוקדם. לפני שאחרים הספיקו לזכור. לפני שהתחלתי להיות מודעת לכך שהפעם, השנה, אני לבד ביומולדת. החברים לא פה. כל אחד וסיבותיו. אז אמשיך לחגוג על ימין ועל שמאל, ולחלוק את זמני בין המסעדה לבין האסלה. אולי שנה הבאה, בגיל 30 ייכנס לי משהו לקודקוד??
 

מיטל*

New member
מזל טוב

הי לא יצא לנו לדבר אבל אני מאחלת לך מכל הלב מזל טוב ושכל החלומותצ שלך יתגשמו, שיהיה לך רק שמח על הלב
 
מזל טוב לך..

שתהיה לך שנה מדהימה ומיוחדת.. רוגע ואושר נפשי. המון אהבה ובטחון.. ניב
 

sha

New member
איזה קטע....

קודם כל מזל טוב, ויומולדת שמח!!!!! דבר שני גם אני חוגגת מחר יומולדת, (רק שאני בערך חצי ממך... סתם עובדה לא חשובה כל כך ), בת 15. זהו... מ-ז-ל ט-ו-ב!!!! :cool: ;-) :p :) B-) ;-) :-()
 

t@gel

New member
הודעת היום הנבחרת H-)

מזל טוב חומד שלי... במקום לאחל לך עכשיו ברכות ואיחולים רגילים אולי ננסה משהו אחר...מה דעתך על החלטה? החלטה לשנה הזו...לקחת את עצמך בידיים... להתחיל להחזיר את השפיות לבריאות. כן כן, אני יודעת שזה לא קל...אבל בכל זאת. עשי לראות מה באמת את רוצה. יש לך עבודה טובה...יש בך יופי פנימי מדהים. את לא חלשה. את חזקה ואמיצה... אולי תחליטי החלטות יותר אמיצות מאשר מסעדה ואסלה? מה דעתך על עופרי שכבר לא בוכה...עופרי בריאה? אולי בעוד שנה...תחגגי עם עופרי המחודשת? אוהבת אותך מכל הלב...תגש
 
או שאני מקדימה או שאני מאחרת....

בכל זאת קבלי את בירכתי ליומהולדת שמייייייח.. אוהבת, המוווווווווווווווטציה
 
למעלה