טוב יום שני - היום הגדול. בקשת עזרה

טוב יום שני - היום הגדול. בקשת עזרה

מה צריך לעשות ביום ראשון (חוץ מלקחת משדה התעופה את המשפחה של זוגתי ולהתאושש מלילה ללא שינה יום לפני החתונה) לדבר (לוודא שעת ומקום מפגש) עם: צלם מאפרת ספר? מה עוד צריך לעשות? בכלל, משגע אותי שכנראה גמרנו להכין (את כל מה שדורש הכנה מבחינתינו) ועוד שלושה ימים החתונה. מה אנחנו אמורים לעשות עכשיו - לטפס על הקירות? וחוץ מזה, במסגרת לימודי הריקודים הסלוניים שלנו לקראת החתונה, אחרי שרקדנו הבוקר יותר משעה סלסה וטנגו (במטבח), נתפס לי הגב באופן מזעזעזעזעזעזע (ברמה שכואב לי לקחת נשימה עמוקה), למישהו פתרונות?
 

נעמומית

New member
ללכת למטפל ברפואה אלטרנטיבית..

כוסות רוח ודיקור סיני - עכשיו זה הזמן בשבילם.. - מומלץ מאד!!
 
פיזיותרפיסט

חבר ילדות שלי פזיותרפיסט מוסמך ברמה עולמית. (הוא פזיותרפיסט של קבוצת כדורגל גדולה לא אומר איזו כדי לא להסגיר). אני זוכר שלפני מבחן גדול שהיה לי באוניברסיטה נתפס לי הצוואר ברמות שלא יכולתי לקום מהמיטה. הוא בא אלי הבייתה, פירק אותי ושיחרר אותי (עדיין כאב, אבל לפחות יכולתי לשבת). שלח מסר אם אתה רוצה את הטלפון שלו.
 
../images/Emo51.gif על כל העצות. הגב כבר יותר

טוב, אולי הים (הגלים) עשו את שלהם. אבל חוץ מזה - מה עם עזרה להכנת הרשימה ליום שלפני? מה הדברים שצריכים להעשות ביום שלפני?
 

טש טש

New member
מניסיון להרגע להעביר את כל האחריות

למשהו אחר ופשוט להיות אחד עם השני , המשפחה , חברים אין הרבה מה לעשות אין כבר מה לשנות וכל מה שלא סגרתם עד עכשיו כנראה שאינו כל כך משמעותי בהצלחה והמון המון מזל טוב
 
למעלה