טוב חדשה (= חחח אני רואה יש פה גל של חדשים אז אני אצטרף אליו אזז שקד בת 15 וחצי וזהו..חח
S shakedharel New member 22/11/06 #1 טוב חדשה (= חחח אני רואה יש פה גל של חדשים אז אני אצטרף אליו אזז שקד בת 15 וחצי וזהו..חח
M mikeys barking New member 22/11/06 #2 ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif אני שחר בת 15 ויומיים ממודיעין ^_____^ נעים להכיר