טוב, השעון מעורר...
יש לי בעיה איתו.
הרעיון היה לגרום לעצמי לשמוע אותו בחלום ולשתף פעולה עם מה שהוא אומר לי. הבעיה היא... שאני רק שומעת אותו וכבר מתעוררת ורק מחפשת אותו כדי לכבות אותו. המקסימום שהצלחתי זה לספור אצבעות, אבל נראה לי שזה היה במצב ערנות בלבד, כי שוב, אני רק שומעת את ההתחלה ומתעוררת (כמובן שגם חוזרת לישון אחר כך שוב...)
אז אין לי תוצאות כרגע.
אז.... אעלה אותו לכאן, כדי לקבל עצה איך לשפר אותו.
אבל... זה לא לבעלי לב חלש! מדובר בפסיכיות טהורה! אני הזהרתי!
http://www16.zippyshare.com/v/99280137/file.html
(הדובר הוא רארי, האריה, זהו לא מבטא אמריקאי, זה מבטא אראיי (של אריה). הוא דמות שיש לי, בובה במקור)
יש לי בעיה איתו.
הרעיון היה לגרום לעצמי לשמוע אותו בחלום ולשתף פעולה עם מה שהוא אומר לי. הבעיה היא... שאני רק שומעת אותו וכבר מתעוררת ורק מחפשת אותו כדי לכבות אותו. המקסימום שהצלחתי זה לספור אצבעות, אבל נראה לי שזה היה במצב ערנות בלבד, כי שוב, אני רק שומעת את ההתחלה ומתעוררת (כמובן שגם חוזרת לישון אחר כך שוב...)
אז אין לי תוצאות כרגע.
אז.... אעלה אותו לכאן, כדי לקבל עצה איך לשפר אותו.
אבל... זה לא לבעלי לב חלש! מדובר בפסיכיות טהורה! אני הזהרתי!
http://www16.zippyshare.com/v/99280137/file.html
(הדובר הוא רארי, האריה, זהו לא מבטא אמריקאי, זה מבטא אראיי (של אריה). הוא דמות שיש לי, בובה במקור)