טוב, השעון מעורר...

וולפהרט

New member
טוב, השעון מעורר...

יש לי בעיה איתו.
הרעיון היה לגרום לעצמי לשמוע אותו בחלום ולשתף פעולה עם מה שהוא אומר לי. הבעיה היא... שאני רק שומעת אותו וכבר מתעוררת ורק מחפשת אותו כדי לכבות אותו. המקסימום שהצלחתי זה לספור אצבעות, אבל נראה לי שזה היה במצב ערנות בלבד, כי שוב, אני רק שומעת את ההתחלה ומתעוררת (כמובן שגם חוזרת לישון אחר כך שוב...)
אז אין לי תוצאות כרגע.
אז.... אעלה אותו לכאן, כדי לקבל עצה איך לשפר אותו.
אבל... זה לא לבעלי לב חלש! מדובר בפסיכיות טהורה! אני הזהרתי!

http://www16.zippyshare.com/v/99280137/file.html

(הדובר הוא רארי, האריה, זהו לא מבטא אמריקאי, זה מבטא אראיי (של אריה). הוא דמות שיש לי, בובה במקור)
 

אל על2

New member
...

מה לעזאזל הרגע שמעתי!?...

(עשית לי טראומה לכל החיים)...

חחחח רעיון יפה
 
אני מצדיע לאומץ שלך

אני לא יודע אם הייתי מוצא את החוסן הפנימי הדרוש כדי לשחרר דבר כזה למרחבי האינטרנט.
בהצלחה עם ה...זה.
 

וולפהרט

New member
XD

טוב, זה פורום והוא פעיל לאחרונה, כך שזה ירד די מהר לפני שכל העולם ידע על רמת הפסיכיות שליXD

אבל אני באמת לצערי לא מוצאת שזה עוזר לי. אני אצטרך לחשוב על משהו אחר.
 

BALEDIN

New member
אני דווקה מאמרת שדיבור פשוט ומאוד שקט

יעשה את העובדה, ולא פסיכי ומוזר...
גם אני הייתי מתעוררת מהדבר הזה ולו רק מחשש לסיוטים
 

EddieP

New member
סחתיין על החשיבה המקורית!

קודם כל סחתיין על החשיבה המקורית והאיכותית.
שנית, קול הבובה הצחיק אותי, נשמע טוב ואת פסיכית בצורה הטובה והאינדיבידואלית שאני גם כן שואף אליה.
 
למעלה