טוב... השאלה המתבקשת: Xevo 250 VS Downtown 350
שוב שלום לכולם.
לפני כ-10 חודשים רכשתי Xevo 250 שמשרת אותי בצורה נפלאה עד כה. עם זאת, הרכיבה שלי מתאפיינת בכ-110 ק"מ, חמישה ימים בשבוע, כשרוב המסלול בינעירוני ולא מעט גורמים, כאן בפורום ומחוצה לו, המליצו לעלות בנפח עקב כך.
עד כה לא ראיתי בהיצע הקיים כלי שבאמת מצדיק את ההחלפה של ה-Xevo ועכשיו נכנס לתמונה ה-Downtown 350.
נכון שזה אולי מוקדם מדי אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם:
1. האם הייתם ממליצים על ההחלפה כעת?
2. אני כמובן אזמין נסיעת מבחן אבל אולי מישהו כאן כבר יודע לספר על נוקשות הרכיבה שאפיינה את ה-Downtown הקודם. האם הרכיבה על החדש נוחה יותר?
3. עד כמה הנחיתה המעצבנת מ-350 סמ"ק הרשום לבין ה-320 סמ"ק בפועל משמעותית והאם הנחיתה הזו מצדיקה אי-החלפה מה-Xevo?
4. במה ה-Downtown החדש נופל מה-Xevo?
5. כמה הביטוח שלי יקפוץ אם אחליף?
6. האם ההפרש בין Trade-in בעופר אבניר לבין מכירה ביד 2 עשוי להיות ניכר? מדובר על Xevo שנרכש לקראת סוף 2014. טופל היטב במוסך החברה.
7. ה-Xevo נכנס לטיפול אחת ל-5000. איך זה ב-DownTown?
8. מה ההפרש בין הכלים בנוגע לאכילת הגז?
תודה רבה!!
שוב שלום לכולם.
לפני כ-10 חודשים רכשתי Xevo 250 שמשרת אותי בצורה נפלאה עד כה. עם זאת, הרכיבה שלי מתאפיינת בכ-110 ק"מ, חמישה ימים בשבוע, כשרוב המסלול בינעירוני ולא מעט גורמים, כאן בפורום ומחוצה לו, המליצו לעלות בנפח עקב כך.
עד כה לא ראיתי בהיצע הקיים כלי שבאמת מצדיק את ההחלפה של ה-Xevo ועכשיו נכנס לתמונה ה-Downtown 350.
נכון שזה אולי מוקדם מדי אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם:
1. האם הייתם ממליצים על ההחלפה כעת?
2. אני כמובן אזמין נסיעת מבחן אבל אולי מישהו כאן כבר יודע לספר על נוקשות הרכיבה שאפיינה את ה-Downtown הקודם. האם הרכיבה על החדש נוחה יותר?
3. עד כמה הנחיתה המעצבנת מ-350 סמ"ק הרשום לבין ה-320 סמ"ק בפועל משמעותית והאם הנחיתה הזו מצדיקה אי-החלפה מה-Xevo?
4. במה ה-Downtown החדש נופל מה-Xevo?
5. כמה הביטוח שלי יקפוץ אם אחליף?
6. האם ההפרש בין Trade-in בעופר אבניר לבין מכירה ביד 2 עשוי להיות ניכר? מדובר על Xevo שנרכש לקראת סוף 2014. טופל היטב במוסך החברה.
7. ה-Xevo נכנס לטיפול אחת ל-5000. איך זה ב-DownTown?
8. מה ההפרש בין הכלים בנוגע לאכילת הגז?
תודה רבה!!