טוב הפורום מת

Art0m

New member
טוב הפורום מת

ורק רציתי להגיד שמייקל ג'קסון מלך עולם וכשהייתי קטן היתה לי חליפה, נעליים וכובע שלו וידעתי את כול התנועות והוא שולט ומאמי. .
 
אני רק רציתי להגיד שהבורקס של

סמי פצצה,לפעמים הסטלה הזה שופך מלח בלי הבחנה אבל הבורקס גבינה סבבה. יאללה שיהיה לכם גמר חתימה טובה.
 
למעלה