טוב - הנה סיפו קטן החתונה
שחזרתי ממנה כרגע באמצע החופה נשמע צילול טלפון סלולרי, כל האורחים התחילו להפנות מבטים באי נוחות כולם חיפשו מאיפה בא הקול והצילצול נמשך פעם ועוד פעם עד שנמאס לחתן והוא שלח את ידו לכיס, הוציא את הטלפון שלו (שצילצל) וכיבה אותו... כמובן שהצחוקים לא איחרו לבא. גם הרב לא התבלבל ואמר " שהוא (החתן) יכול להגיד למי שהתקשרה, שזה כבר מאוחר מדי כי הוא (החתן) כבר תפוס" לילה טוב
שחזרתי ממנה כרגע באמצע החופה נשמע צילול טלפון סלולרי, כל האורחים התחילו להפנות מבטים באי נוחות כולם חיפשו מאיפה בא הקול והצילצול נמשך פעם ועוד פעם עד שנמאס לחתן והוא שלח את ידו לכיס, הוציא את הטלפון שלו (שצילצל) וכיבה אותו... כמובן שהצחוקים לא איחרו לבא. גם הרב לא התבלבל ואמר " שהוא (החתן) יכול להגיד למי שהתקשרה, שזה כבר מאוחר מדי כי הוא (החתן) כבר תפוס" לילה טוב