טוב, הודעה קצת אחרת...

sailor18

New member
בקישור הזה נתקלתי בסקר די משעשע

הריח הכי טוב: 1. זיעה של אדם אהוב 2. ריח של אוטו חדש 3. ריח של כסף 4. פריחת עץ חרוב 5. ריחה של ההתנתקות המתקרבת 6. פצ'ולי-לוונדר אז מה דעתכם? מה הוא הריח המועדף עליכם מבין השישה?
 
איזה כתבה מפגרת...

מישהו שם נורא רוצה להוכיח לעצמו שהסטיגמות שיש לו בראש הן נכונות...
 
../images/Emo45.gif

חיצונית לפחות, הוא ודיוויד בקהאם הם שני הגברים הכי יפים שקיימים.
 
../images/Emo31.gif אני לוקח את כל מה שאמרתי חזרה!

ראיתי עכשיו את בראד בטלוויזיה במופע LIVE 8 והוא חימצן את השיער והרים אותו. הוא נראה כמו הכלאה בין בוויס, בהטהאד ולסבית גברית! אימאל'ה!
 
בקהאם אחד היפים,

אם לא הכי יפה.. חבל שהוא לא ירושלמי..
 

loveforevor

New member
../images/Emo23.gif יש לך טעות..

ברור שיש בנאדם מושלם..! אין דבר כזה בנאדם שהוא אוניברסלי, כלומר מושלם לכל אחד שיבוא, אבל יש בנאדם שמושלם לכל אחד ואחד מאיתנו ישנו אדם כזה, והחיים מעבירים אותנו דרך ארוכה ושומרים עלינו ומעצבים לנו את המחשבה כדי לאחד נשמות שרוצות להיות ביחד...
 

Eighities

New member
אני רוצה להגיב לך,בכל הכנות.

אני לא יודע מתי התחלת בקטע של הבנים,אתה נראה טוב ואתה מודע לכך ואת האמת חן אתה כל כך נהנה מהתשומת לב,אתה נהנה שאנשים רואים את התמונות שלך ואומרים "מאדר פאקר כל הטובות שבעולם". אולי עדיין אתה לא בשל למערכת יחסים,אתה לא מחפש,מה אתה חושב שימצאו אותך לבד? האמת אני מדבר ואני לא מכיר אותך,אבל כמו שזה נשמע אתה לא ממש יוצא לרחוב לחפש. אז אתה יפה נו ו..? אתה צריך לעשות משהו אתה לא יכול לצפות שימצאו אותך ויבאו לבק את ידך ותיאלץ לבחור. חן אתה באמת נשמע מקסים בכל ההודעות שלך בפורום,אתה בחור נותן [סוטים לא התכוונתי לזה] ופשוט תעמוד על הרגליים ותתחיל לחפש,תדבר תכיר ... את תעמוד בצד תיראה יפה ותשתוק.. תפעל,תרגיש תגע .. יתרון שלך זה היופי שלא כל כך קשה לך עם בנים,אז למה אתה מחכה? תתחיל לצוד.. ההודעה יצאה מבולבלת משהו,בכל אופן ... אתה יודע שאתה יכול למצוא בן זוג אז אל תשב בבית,תצא תכיר אנשים ובעזרת אלוהים הגדולה אתה תמצא את מבוקשך.
 
טוב.... תראה,

אם אני אגיד לך שאני לא נהנה מתשומת לב, אז אני אשקר, כי מי לא אוהב.. ביננו... בקשר למציאת חבר, אני ממש לא עומד בצד ומחכה שיתחילו איתי.. באמת שלא... אין לי בעיה שאם אני אראה איזה מישהו ממש בטעם שלי, אין לי בעיה לגשת אליו.. בכלל לא, {אבל רק אם אני יודע שגם הוא הומו כמובן, נגיד בחוף של הומואים או אם פשוט קלטתי אותו ושאין מצב אחרת} אין לי בעיה להתחיל איתו, ואני כן יוצא למועדונים, ולים, ולפאבים של הומואים, ושוב, כל מה שאני מוצא, אם אני מוצא, זה כאלה שמסתכלים עליך,ואתה אשכרה יכול לראות מה עובר להם בראש. זה מבחיל אותי.. יום שבת הייתי בחוף הילטון, עברתי עם חבר סתם עשינו טיול, פתאום אני שומע איזה בחור ששכב שם עם עוד מישהו ממש לידי אומר עליי: "הייתי מזיין אותו, לא יותר"... כאילו מה??!!!! מה גורם לך לחשוב שאני אעשה את זה איתך??? אתה מבין אותי, אני הומו, אבל מרגיש כל כך לא קשור לחלק מהקהילה, שכל מה שיש לו בראש זה רק לזיין. לא כולם כאלה, ממש לא, יש גם כאלה שמחפשים כמוני, כמוכם,את ה"אחד" שלהם, אבל החלק השני פשוט מגעיל אותי... אני מחכה לרגע שבו אני אראה מישהו בטעם שלי, ואני אלך להתחיל איתו. אין לי בעיה... רק שיהיה מישהו כזה כבר אוףףף בכל אופן תודה על העידוד והעיצה, באמת, חן.
 

starfield

New member
תשובה רצינית לשם שינוי

לפי התגובות של כולם, או יותר נכון הליקוקים, איזה כוסון, זין 20 ס"מ, וכל מיני רמיזות מיניות אחרות שמאפיינות הרבה הומואים(אני לא רוצה לתאר לעצמי בכלל מה הלך אצלך בפרטי), מוכיחות שני דברים: 1.שאין מה לעשות הומואים הם גברים וגברים זה עם חרמן שהיו רוצים ממך רק דבר אחד כמו שאמרת(ואני אחד מהם אוי מה הייתי עושה לתח.. לה...רג..ע). 2.אתה באמת נראה טוב לפי תמונות. אתה לא צריך להוריד ציפיות מהגברים שאתה נמשך אליהם וזה גם לא בשליטתך. אתה הומו מלך ותמצא את הזמן עד שיבוא האחד. ותתעודד יש הרבה אנשים שמקנאים בך והיו מתחלפים איתך בשניה בכל תחום כמוני , לך יש גוף עם ריבועים חטובים, לך אין אבא שבא עם חגורה ומכה אותך וכו'
 
חחח איזה חמוד...

תודה על הכל ואתה צודק זה ממש לא בשליטתי ניסיתי אפילו פעם אחת להתגמש אבל לא הצלחתי כי אם אין משיכה, פשוט אין טעם... מהפה שלך לקדוש שאני אמצא את האחד כבר, אבל חיכיתי כבר מלאאאאא זמן, אני מקווה שזה יהיה בקרוב... תודה!!!!!!!!!! חן.
 

t20yo

New member
אתה לא לבד, תאמין לי...

גם לי יש הכל, לא החסירו לי כלום בחיים, מה שאני מבקש ישר אני מקבל, אוטו, כסף, מראה חיצוני ופנימי, הכל יש... אבל, למזלי הרע, אני מאוהב במישהו שאני בחיים לא אקבל... (לפי דעתי זה יותר גרוע מלא להיות מאוהב בכלל:)) ללכת ולחפש מישהו אחר לא ילך, אני מאוד בררן, אני צריך מישהו שיש לו מהכל, אופי, יופי, ואישיות מקסימה, אבל אני מתחיל לחשוב שאין הרבה כאלה :) אבל, אני בטוח, שגם אני, וגם אתה, נמצא את החצי השני שלנו (אני מקווה שבקרוב)... אף פעם אל תתיאש, בסוף הכל מסתדר, בין אם מוקדם או מאוחר יותר, בסוף יהיה טוב, ואל תשכח, תמיד, אבל תמיד, לחייך
ותתחבר כבר לאייסיקיו !!! תום...
 
אוף זה הכי קשה...

אתה חייב לצאת מזה.... פשוט חייב.. זה לא בריא לנפש... תודה על העידוד אני מאחל גם לך "לחייך תמיד" כי מה יותר חשוב מזה... וכמו שאמרת, אני מקווה שנמצא את החצי השני שלנו, במהרה [= חן.
 
למעלה