טוב אנשים אני חדש כאן

Unbreakable

New member
טוב אנשים אני חדש כאן

אני מהפורום של עמוס ... רק שהוא לגמרי התפרק אז אני עובר לכאן :)
 
ברוכים הבאים...

אני חייבת להגיד ש... אני פה רק יום אחד ואני כבר מזה נהנת פה! זה ממש פורום נהדר... (-: מאי.
 
ברוך הבא

גם אני חדש פה אבל אני נחשב לאחד הותיקים שבחדשים (אני פה כמעט שבוע...)
 
שלום,

וכולי תקווה ששהותך בפורום-נכבד-זה תעבור עליך בנעימים... או במילים אחרות: תהנה!!
 

MadonnaFan

New member
הי!!!!

ברוך הבא! אני אטריד אותך בעניין שהפך להיות כפייתי צלי, ולמעשה אצל כל אנשי הפורום! לדפוק את הראש במשהוחזק! *שואלת את עצמי למה אני מנדנדת עם זה לכל החדשים, לא מוצאת את התשובה ומחליטה לדפוק את הרראש בארון* אני מעין, בת 13 (וחצי... מזל טוב, כן...) תולעת ספרים היסטרית מעריצה עד מוות של מדונה מנהלת של פורום מדונה קרצייה לא נורמאלית והתאומה האבודה של תניס חצי-עלף! ^מעין חצי-עלף^ ^התאומה האבודה של תניס חצי-עלף^ ``כן, כן! זאת החתימה שלי! נכון מהממת? נכון? נכון? נכון? נכ- איה, תפסיקו להרביץ לי! כל הזמן מרביצים לי פה כשאני מנסה להגיד משהו! או אולי זה רק הארון שהתרגל כבר שאני דופת בו את הראש אז הוא בא בעצמו...המפ...``
 
למעלה