טוב אנשים אז ככה...

טוב אנשים אז ככה...

לצערי עמותת במבה גלגלים לא הצליחה לעמוד בהבטחותיה להשאיר את המוצר הנדיר והטעים ביותר על המדפים,(לוקחת את האחריות על עצמי), לכן היא סוגרת היום את פעילותה בצער רב ובלב כבד. אני צריכה רעיונות חדשים לחתימה... חוץ מזה הצט שלכם ממש יבש, אז תתחילו לרענן אותו קצת בבקשה, לפני יומיים נכנסתי אליו דרך הפלאפון שלי ראיתי שם את באטנס ועוד מישהו לא מוכר, ולא הצלחתי לתקשר איתם מסיבות טכניות בלבד. אז מה שאני מנסה להגיד זה שתבואו בבקשה... לא עכשיו, אני הולכת ללמוד קצת למבחן ביום ראשון, אבל יותר מאוחר, טוב???? שיהיה בוקר טוב לכולם וסוף שבוע נעים, שבת שלום, שדו. נ.ב אני לבד היום. בניגוד לכל סוף שבוע אפשרי אני לא עם החבר שלי בגלל המבחן, אוייש כמה שזה קשה. במיוחד כשרואים בן אדם פעם בשבוע בקושי, וגם זה לא תמיד ועכשיו זה מבחירה.
 
למעלה