טוב,אני רואה שיש פה המון פסיכולוגים

עכשיו !!! ../images/Emo123.gif

סתם הנה...
וקח גם נשיקה
מואאאה תודה !!!
 

אלמרה

New member
רואה שהבטחתי לך קוימה?

תגידי שלא אמרתי לך שאת עומדת להנות מאוד מהקונן היפיוף שלנו! (נכון, לא חשבתי על כסא חשמלי - אלה המיומנויות של קונן וחברו הטוב משכבר הימים).
 

אסקורט

New member
הזהר מפסיכולוגיה וירטואלית...

קונן היקר והיפה, אני מאוד מקווה שאתה לא הולך להתייחס למה שקורה פה כאל טיפול פסיכולוגי, לפחות אני איני נמנית על בעלי המקצוע ואיני רוצה להתיימר להיות כזו. יש מספיק פסיכולוגים שרלטנים ואין צורך בשרלטנים פסיכולגים... אני כן מוכנה לחלוק מניסיוני ולהציע לך: א. ללכת לפסיכלוג אמיתי... (ולא שרלטן) ב. כיוונים חדשים למחשבה: כשקראתי את מה שאמרת כאן, בניגוד לשאר החברה, לא שאלתי את עצמי שאלות אתיות ומוסריות כגון מה מותר או מה אסור, אלא שאלתי את עצמי: האמנם מאושר??? מדברים קודמים שאמרת (בנושאים אחרים) אישתך הצטיירה בתור אדם שנכנה להלן י. פולנית, חסר חוש הומור, חסר שמחת חיים שנמצא איתך (לדעתה) מתוך שליחות מוסרית (דהיינו רחמים) ולא מאהבה... ואם זה אכן המצב השאלה החשובה היא לא למה אתה לא מזמין את שכנתך למחסן אלא למה אתה לא מוציא את אישתך מהמחסן... כמובן שאני לא יכולה לדעת אם אכן זה המצב, אבל בטוחני שלגבי עצמך אתה יודע מה המצב. ולגבי השכנה אני מציעה לך לא להסיק מסקנות חד-משמעיות באשר לאושרה מנישואיה - אולי בעלה ואישתך עושים את זה???
 

שרונהה

New member
Y Y Y את כל זה כתבת לקונן היפה?

אני פשוט צוחקת פה........... פשוט כי זה סימן שאת לא מכירה אותו, את חוש ההומור שלו, ואת הדרך שלו להגיד דברים.... וואלה קונני סוף סוף קבלת עצות רציניות
 
את רואה מה הולך פה שרונה?

סוף סוף הגעתי למנוחה והנחלה. כל הנשים פה פסיכולוגיות חבל"ז. אני שוכב לי על הגב ומאזין לכולן בקשב רב. יש כאן בלונדיניות,שחורות,ברונטיות. את כולן כולן אני אני אוהב,גם ג'ינג'יות. בנות,שרונה היא מלכת הלבבות,אין עליה. כל דכפין יתיי וישים ראשו, על כתפיה. לכל אחד ואחת תשלח באהבה ליטוף. כל אחד ואחת ממנה יזכה,לחבוק.
 

אסקורט

New member
אכן לא היה לי הכבוד להכיר את קונן

אכן לא היה לי הכבוד להכיר את קונן, אבל לאט לאט אני לומדת להכיר אותו. אמנם פה ושם אני מועדת ולוקחת גבר ברצינות, אבל באמת שזה לא קורה הרבה... תודה בכל אופן על הפרשנות לקונן. הוא זקוק למתרגמת צמודה אם את שואלת אותי...
 
כפרה עליך אסקורט ../images/Emo141.gif

איזה מילים...איזה מילים...להתעלף ממך. ואת עוד טוענת שאת לא פסיכולוגית? ת'מיני לי שבכיף הייתי משעין את ראשי על כתפייך, אם היית בלונדינית. במחשבה שנייה אני בטוח שאשתי לא עושה את זה עם בעלה של היפייפיה. מהסיבה הפשוטה, אשתי פולניה. אני יודע שעכשיו כולם יתנפלו עלי,אבל אני נשבע לכם שאני לא צריך מזגן בבית....!
 

אסקורט

New member
אני לא בלונדינית...

אז חוץ מאשתך אתה אוהב את כל הנשים אהה... אני חושבת שאתה צריך לראות בזה אתגר. אתה לא היחיד שהתחתן עם פולני/ה. נראה אותך מפשיר גוש קרח. זה לא חוכמה לחמם מרוקאית נכון??
 
פסיכולידית.....פסיכודלית,סליחה.

מכיוון שהתחממת מספיק,את מוזמנת להפשרה שתיערך במחסן שלי. המחסן שלי ידוע בטיב הטפולים המוענקים בו (לא מין) פרטים אצל גיברת שרונה ירום הודה שמבקרת פה לפעמים.
 
אוההה תודה על ההזמנה

אולי תספר לנו על טיב הטיפולים (פסדר הבנתי אין מין אין מין סבבה) ככה אתה יודע - לשבר את האוזן ... שרונה את מוזמנת להצטרף !!!
 
אסקורט,רק בגלל השם הסקסי שלך...

את זכאית לעשרה ימי טיפולים בחינם, במחסן שלי. את הנוהלים את יודעת. פולניות אני מקבל רק בימי הקיץ החמים, מפני שאז אני נעזר גם בקרני השמש החמימות להפשרת הקרח.
 

אסקורט

New member
ועל חוש הומור לא מקבלים משהו?

אתה רואה? איך אישה יכולה להיות חכמה, חמה ובעלת חוש הומור אם חיזוקים חיוביים היא מקבלת רק בזכות סקסיות???
 

אלמרה

New member
כמה מצער אבל יש לי הודעה...

קונן היפה הודיע לי (וזו לא בדיחה) כי מסיבותיו השמורות איתו, הוא מרגיש שאינו יכול להמשיך לתרום כאן בפורום הזה. אני מכיר ויודע כיצד הוא משתלב בפורום אחר - זו לא בעיה שלו. אף לא בעיה שלנו או של הפורום הזה. נעריך ונודה לקונן היפה על כל מה שתרם לנו. לי היה נורא מסקרן לדעת למשל למי הוא יתרום את "גרבי הרשת" ויש כאן מבחר מרשים של מועמדות... יש לאיש היקר הזה רצון ואני אכבד את רצונו. הודיתי לו אישית אך אני מוצא לנכון להודות לו כאן באופן פומבי: תודה לך קונן היפה תחסר לנו ואם תגיח מידי פעם, נשמח מאוד. אולי אם כולנו נבקש יפה?
 
למעלה