טוב, אז מכיוון שאני מקנאה בו בטירוף......

אוסי18

New member
טוב, אז מכיוון שאני מקנאה בו בטירוף......

ויודעת שמחר....רגע, מה השעה?? אה לא, בעצם היום!!! הוא הולך לעשות את הכיף של הלייף, אחושקשוקה (שאני עדיין חייבת...
), קרחאנה באימאימא.... אז כל שנותר הוא לאחל לו- הלוואי שיירד הרבה גששששםםםםםם!!!!!(
...יודעת, יודעת לא זה מה שיהרוס ת'כיף..) כן, והכל מקינאה.........................ססססססססס'כיף לו!!!! אינפקטד מאשרם-(?!? כתבתי נכון??...בכל אופן) תעשו לו כבוד!! היר הי/הוא קאם!!!
 

vip 12

New member
בוקר טוב ! ה../images/Emo187.gif שלי חזרה !

אני לא נמנה עם זרם חובבי הטראנס, למרות שיש כמה וכמה יצירות שאני חי איתם בשלמות מופלאה... אין מצב שאם מישהו מכאן יפתח רגע את הראש, ויאזין לקטע הבא (שאגב, אני חושב שהוא קטע ספינינג מעולה והנה אני מרים כפפה: מייקי.קום.הום.מייד - אם אתה שם את הקטעים הבאים ב"מרתון" שלך - אוח! אני יורד מהאופניים ומתשחווה: Astral Projection - Pepole can fly) תשמעו - זה קטע שפשוט מרים אותך למעלה...עלאק - UPLIFTING TRANCE שם הכל אצלי התחיל...באסטראל ההם - שנתנו בראש ממש בהתחלה של הסצינה הישראלית מבחינת טראנס...נכון, הם לא החלוצים...אבל אני מאמין שהם באמת היו אלו שממש נתנו לנו להתחבר לצד קרחאנסיטי מינימאל מבלי להכנס להזיות שאתה דולפין. ואז באו המאשרומים ובעצם הראו עם "10" הדיברות שלהם (שאגב הופיעו ב 7 לילות בסופ"ש האחרון) שמוזיקה היא לא רק בומצים, אומצים, בופצים ושטוצים...(סטוצים היא כן אגב) - ושכל כלי שעושה רעש הוא בעצם עולם בפניי עצמו ואפשר להוציא ממנו ניחוחות של עוף בגריל, עם תפוחיי אדמה ורוזמרין...איזה יין טוב ליד ולא לשכוח סלט. ובקיצור - אחריי שטחנתי לכם את המוח על הבוקר...כל מה שרציתי לומר לכם הוא : 1. כנסיית השכל ! 2. ASTRIX - הענק !!! 3. מיומנה אוח ! No me acuerdo lo que paso Ni me di cuenta ni que me pico Todo da vueltas como un carrusel Locura recurre todita mi piel Im the supervisor givin you the taxi number Im going down down down too the cities of the future - take what you can and bring it back home זהו ! שלום ! 'לעד - היום יומולדת ...
 

vip 12

New member
ד"א - רק שתדעו...

זה: We gonna run - run -run too the cities of the future אני פשוט עושה מה שבא לי עם המילים שיתאימו לי... וזה הקישור ל PPL CAN FLY - באדיבות יו.(ייס יו. סטאנד סטיל ליידי [THE WALL])טיוב ! 'לעד - Deeply Disturbed נ.ב בקשר לשקשוקה - המחבת עוד מחכה, הלחם חם מהמאפיה כבר מוכן והמיץ תפוזים כבר סחוט !
 

אוסי18

New member
ומי לא הגיע??../images/Emo12.gif........................

יו, איזה חפרן על הבוקר!!!!!! זה רק מקינאה!!!!
 

Tami661

New member
תיהנה גם בשבילנו ואם ה../images/Emo187.gif שואלים עליי...

אתה יכול לתת להם את מספר ה
- זה בסדר... אני מרשה
יש לי הרגשה מוזרה שאתה כבר מתחיל להתרגש לקראת הבלאגן בערב
אכן שווה התרגשות בגללך רצתי לקנות |פטריות| (ייבוא מסקנדינביה... הגיע משלוח בלילה... כל אחת בגודל אבטיח), בטטות ורוזמרין טרי - אני הולכת לעשות מזה משהו שהולך טוב עם
ולמרות שיש לי כזה איכותי בבית, אני לא שותה אז עדיף לתת את מרק הפירות למישהו שמבין
מה שבטוח - זה הקינוח
אז אם לא הולכים להופעה - מחפשים להתנחם בחמימות הביתית של היום הגשמומי הזה (כמובן שאחרי דאבל אימון, אחרת... אין הצדקה לחטא הקולינרי הזה)
 

vip 12

New member
מופלא ברמות...

קבלו סיטואציה : 1. ערב חמישי, 21:30, מכבי מדשדת באלופות, קריר וגשום בחוץ...סופות רעמים מעל ת"א נראות היטב מעל כביש 1... 2. קופות מלאות, אמרו שאין כרטיסים אבל ברור שישמרו לערב האירוע כדי לעשות עוד קצת קופה... 3. התורים בכניסה עמוסים לעייפה...מכל המינים, הצבעים, הגדלים והצורות...כולם יפים בדרכם שלהם... 4. 22:30 - צליל מיתר ראשון מכנסיית השכל שמחחמת - מרביצה 8-9 שירים ומקנחת... 5. 5,000 איש בקירוב ממלאים את ביתן 1.... 6. קלאסיקות של אינפקטד שמעולם לא נוגנו מושמעות לחצי שעה... 7. 00:01 כינור על הבמה...E SAMBA של JUNIOR JACK בווקאל ע"י מיומנה ו 30 דקות של הנפלאות והניסים שהם עושים על הבמה...והופ -הנה דובדב...סליחה ... עמית דובדבני...זה שהקים את הכל... 8. 00:35 - BOOM...אנשים בשיגעון... 9. 02:30 - BECOMING INSAINE מעולם לא נשמע טוב יותר על שלל יצירותיו ורמיקסיו כמו שהוא נשמע בLIVE עם המון דיסטורשנים, חשמליות...תופים...אייזן על הסינטיסייזר... 10. אין דברים כאלו, לא היו דברים כאלו (למעט ה SIMPHONY OF LOVE) וזהו ! ד"א - מי שרוצה לשמוע אותם הם ב 5 ימים הבאים בברזיל, לספונטניים שבינכם יש 2 טיסות קישור מצויינות בשעות 0530 בבוקר ו 1630 אחה"צ עם לופטהאנזה...סידורים בשדה עליי ! היה מעולה ! ! ! 'לעד - 04:00 כרית, שמיכה, מיטה,מחלה ארורה...זיהומית... !
 
למעלה