DEATHRUCTION
New member
טוב אז ככה....
אנחנו הולכים להופיעה בטלויזיה!
אני רוצה רק להודות לבצל ולאורנית והכי הרבה ליוסי שבזכותו אנחנו איפ שאנחנו וגם למורה שלי לגיטרה שנפתר השנה שלימוד אותי במשך שלוש שנים
אנחנו הולכים להופיעה בטלויזיה!