טוב אז ככה....

DEATHRUCTION

New member
טוב אז ככה....

אנחנו הולכים להופיעה בטלויזיה!
אני רוצה רק להודות לבצל ולאורנית והכי הרבה ליוסי שבזכותו אנחנו איפ שאנחנו וגם למורה שלי לגיטרה שנפתר השנה שלימוד אותי במשך שלוש שנים
 

DEATHRUCTION

New member
כן! איש ענק בזכותו נשארתי עוד שנה ע

ל קלאסית ולא עברתי לבס... ועל זה אני מודה לו בכל ליבי!
 
לא הכרתי אותו ממש אבל ממה שראיתי ומ

מה ששמעתי עליו הוא היה בן אדם ממש ממש טוב.. כולם אהבו אותו.. הוא היה מאוד חברותי.. ואפילו דופק דאחקות בשיעורים שלו.. (אחותי למדה אצלו..) מספר על דברים נחמדים... דווקא האנשים האיכותיים הולכים... :/ כמה שנים למדת אצלו?
 

MrPanterA

New member
אני עומד לבכות מרוב התרגשות..

תודה לך ראובן. גם אתה בסיסט לא כל כך רע... סתם סתם....אתה בסיסט בן זונה :)
 

DEATHRUCTION

New member
יוסי!

לפחות הייתה מגיב להודעה הראשית כי ככה זה נראה שאתה מדבר על הקטע עם המורה שלי!
 

Hamall

New member
הו! מזל טוב בהחלט....

אבל... אתה לא מודה לאנשים הקטנים? מה איתי? מי שחיבר איתך את הלהיט שובר הקופות - "המוות"... באמת...חוסר כבוד.
בהצלחה בכל זאת.
 

DEATHRUCTION

New member
ואו צודק! סליחה!

תודה לעומר (אהמל) שחיבר את "שיר המוות" וששתק שהעפנו אותו מהלהקה ושליווה אותנו תמיד! ותודה גם לטארק ואריק שמתיימרים להיות ניוקליר פאן אמיתיים ולאיתי שכל הזמן נותן לנו ביקורת הורסת ולארז שלא יודע מה הוא עשה אבל הוא אחלה גבר וליוני הפריק
 

Dying World

New member
פששש... מזל טוב!!!!!!!

בשם "אש זועמת" וצוות מעריציה הנרחב אנו מברכים אתכם על ההישג המרשים! תודיע מתי זה יהיה אוקיי בץ? ומה עם תודה למתופף לשעבר הא?! כפוי טובה :)
 

DEATHRUCTION

New member
ואי טאל אני מזה מצטער אני ממש לא מא

ופס..... היה לי היום מבחן במטמתיקה ואחר כך למדתי עוד שעתתים מט´ וסיימתי ב 5 טוב בקיצור המון תודות לטאל שרגא הענק! שהוא בהחלט איש ומזיקאי ענק! וכמו כן לחברי אש זועמת!
 

Hamall

New member
אני פרשתי מהלהקה כי היא לא הייתה

מספיק מפותחת מוזיקלית בשבילי... בנזונה...גם מעיף אותי וגם מתלהב בזה אח"כ? מניאק אחד... ולמרות זאת - אני עדיין ניוקליר פאן אמיתי...
 

1DAMIAN

New member
מזל טוב קופים...

גלעד הקופיף מי האמין שתגיע לטלווויזיה?? טוב נו רק תזכור את מה שחתמת עליו לפניי שנה כי אני זוכר ולא אשכח.. :)
 

1DAMIAN

New member
????

אני מניח שהתכוונת ל**עבד... ועדיין לא הבננתי למה התכוונת...
 

Hamall

New member
איתי יא דפוק...

הוא התכוון לאבד... כלומר הוא שאל אם איבדת את מה שהוא חתם עליו או אנארף...
 

Dafnana

New member
תגיד

מה הקטע של התוכנית הזאתי? אינסטרומנטלי.. יענו מה הם רוצים הם גם התקשרו אלינו
 
למעלה