טוב, אז ככה

michal18

New member
טוב, אז ככה

רעות, נחמד שדאגת למאמר פרי עטך. הוא נחמד אבל קצרצר. לפי מיטב שיפוטי את מבינה טוב באיפור ולכן יכולה לתרום לבנות פה (גם לי כמובן) המון ידע אבל המאמר הזה לא השכיל אותי במיוחד. אולי תכתבי על נושאים קצת יותר מורכבים כמו קונטורינג (שהייתי מתה לדעת יותר טוב) או התאמת האיפור ללבוש ועוד מגוון נושאים (אני סומכת עלייך שתדעי). טוב זה רק המלצה, ס"הכ את ממש אחלה ומנהלת את הפורום בצורה אחראית... אבל קחי בכל זאת לתשומת ליבך
 
תודה ../images/Emo13.gif

אני יודעת שהמאמר דיי קצר פשוט הייתי חייבת שכולם יראו אותו. סמכי עליי שהכל יסתדר...
 
למעלה