טוב אז ככה-

magenta73

New member
טוב אז ככה-

אתן יורדות לים לדוג דגים, אל תשאלו אותי למה, ומוציאות דג זהב. עכשיו הדג זהב של היום הוא הרבה יותר סלקטיבי מהדג זהב של פעם והוא שואל אתכן- מה הייתן רוצות? משאלה אחת! עניתן לו - להיות אחראיות על הסינגל החדש שיצא לאדם למברט. הדג אומר - כולו שלכן. ועכשיו - זה הזמן לשרשר איך ומה ומי ומו הסינגל החדש של אדם יהיה הדבר הכי טוב שאי פעם חלמתם עליו - משמע - על מה אתן חולמות כשאתן חושבות אדמסינגל.
 

mayarel

New member
דג זהב דג זהב..

תעשה שאדםסינגל יהיה רוק. מוסיקאים טובים על גיטרה וקלידים (פסנתר זו לא מילה גסה) תופים אבל לא הפקה יותר מידי אלקטרונית. אל תיתן שיעשו לו משחקים בקול שלו. זה מכוער ואני תמיד שונאת את זה. אל תיתן שמרוב רעש לא ישמעו אותו. וכן אני יודעת שזה כמעט לא אפשרי אבל בכל זאת. שלא יהיו צרחות נוסח - אין לזה שום צורך בשיר אבל יש לי מנער קולי מדהים אז בואו תראו... אני אשמח אם זה יהיה כמו בביצוע של קווין שהשיר דורש בלחן שלו עוצמה קולית, ולא סתם כמו בוואן או בקריין שממש שנאתי שם את הצרחות. שהמילים תהינה סבירות. בלי מטאפורות בנאליות ומסרים פאלים על הרים והוריקנים ואני לא יודעת מה (מי אמר טראומה ולא קיבל). מכאן אני מרשה בטובי ללכת בשני כיוונים- אני אשמח לשיר חזק וכיפי.. המון קצב ע"י גיטרות ותופים נחמדים (שוב בבקשה לא אלקטרונים.. קשה לעשות אלקטרוני טוב) ומצד שני אדם עושה בלאדות כל כך יפה...אז האופציה השניה תהיה בלאדת רוק מהממת עם סולו גיטרה נוסח סלאש..
 

mayarel

New member
לא . לא . תהיי ספציפית..

מה רוק..,. גם בריאן אדמס זה רוק .. גם סקורפיונס זה רוק.. יש גם רוק רע... ממש ממש רע... מה היית רוצה??????
 

magenta73

New member
בריאן אדמס זה לא רוק.

אבל גם לו יש נגיד את "הבן". וסקורפיונס - לדוגמא - טיים בייבי טיים... זה דווקא שיר קלאסי. קיטש', אבל קלאסי. אני לא יכולה להיות ספציפית כי אז אני מסתכלת על העבר. ואני רוצה להסתכל על העתיד.
 

mayarel

New member
סתם נתתי דוגמאות למה שאני לא אוהבת..

כדי להסביר שרק להגיד רוק.. זה לא מספיק..
 

heart1soul

New member
זה החלום שלי!!../images/Emo199.gif

לא נראה לי שהוא התגשם.. אבל תמיד אפשר לקוות!
 

t r e c o o l

New member
אוקיי

דבר ראשון המילים של השיר, תעשה שהם יהיו חכמות, ציניות שנונות שכאני אקרא אותן יהיה לי חיוך, ושאדם יהיה אחראי לכתיבה תעשה שהנושא יהיה רציני קצת ולא על ריקודיםבחוריםאהבה. תעשה שנשמע את הקול המדהים של אדם ונבין למה כ"כ התלהבנו ממנו, תעשה שהלחן יהיה חדשני, משהו שעוד לא שענו, תעשה שהשיר יהיה גלאם רוק קלאסי, שלא מושפע משום דבר שיש עכשיו. והדבר הכי חשוב, שיצא כבר! וזהו
 
../images/Emo45.gif מסכימה על הכל.

שזה לא יהיה שיר עם מילים נדושות כאלה וסתמיות ,שיהיה מסר טיפה יותר עמוק,שנוכל להתחבר אליו,שהקול של אדם יהיה במרכז השיר, שיהיה לחן קליט ומעניין לאוזן שכיף לשמוע ושיהיה משהו חדש שעוד לא עשו :) ושיצא כבר גאד דאמיט!!!!
 

ר ו ח ל י

New member
קודם כל

שהסינגל יהיה 100% רוק בלי שום נגיעות דאנסיות \ פופיות שעלולות להוביל לאסון מוזיקלי. דבר שני כמו שTRECOOL אמרה, שהשיר יהיה ייחודי והקול המדהים והעוצמתי שלו יבוא לידי ביטוי הכי טוב שאפשר (לא כמו אליסון שנפלה בקטע הזה ויש יותר מוזיקה מאשר הקול שלה עצמו). שהשיר לא יהיה סתמי ופשטני, שיהיה מאחוריו איזה משהו שיהיה אפשר להתחבר אליו. שהלחן יהיה חזק וקליט, המון גיטרות אבל שלא יעפילו על הקול שלו מדי. בקיצור שיהיה שיר מפציץ ובועט ולא משהו פושר וקליל. אה ושהקליפ יהיה סקסייי בטירוף. טוב זה בטוח, אבל משהו אחר שאף אחד לא עשה עד היום שכשכולם יראו אותו הם יהיו ככה-
נו אבל כבר נמאס לי לחלום אני רוצה שזה כבר יצא !!%$#^$#!^^%*!@
 
למעלה