טוב..אז יום כיפור

זהר nj

New member
טוב..אז יום כיפור

ויש לי ימבה בזמן אז אני אקרא ואנוח [איפה ל נוח]... ו אני מודיע לכם חד משמעית אני הולך ל עשות כאן באלאגאן..!!! להכנס לכוננות ספיגה
 
יש לי שאלה....

בגלל שכאן יום כיפור , יש´ך יום חופש שם ? <ואל תאיים עלינו
>
 

מיהNY

New member
פנטה

מה אתה עושה כאן בשעה כזאת? שנה טובה וחתימה טובה
מיה ניו יורק
 
מיה

חזרתי עכשיו מבית הכנסת שבפינת רחוב 42 וקולומבוס. אכלתי משהו קליל בדלי של קפלן, הופה על ה-A Train ואני עכשיו בבית...
 

מיהNY

New member
הי זהר

שנה טובה...וחתימה טובה...ו...מה שבא לך
תעשה בלאגן גם בשבילי (נשלח ביום חול) מיה ניו יורק
 

מיהNY

New member
פנטה

מאוטוטו לסטארבאקס?... אין כמו קפה בארץ...אין...אין...אין מחייכת מיה
 

זהר nj

New member
הלו מיה

איך ב אזור שלך..בטח יותר מורגש מפה..לא? חוצ מזה שנה טובה ..אמרתי לך כבר ..באיזו הזדמנות.. לא?
 

נעמי 1

New member
דווקא היום בלגן?

תן להנות מהשקט הזה... שאני מתאמצת לשמוע אותו הכי רחוק שאפשר.
 
למעלה