טוב..אז יום כיפור ויש לי ימבה בזמן אז אני אקרא ואנוח [איפה ל נוח]... ו אני מודיע לכם חד משמעית אני הולך ל עשות כאן באלאגאן..!!! להכנס לכוננות ספיגה