טוב, אז חזרנו מבילדינג 2008

efratcn

New member
רעיון מעולה רק שהוא לא מונע

כניסת זוחלים לבית (קצת נמאס לי מהנדלים שנדחפים לי לבית...).
 

רשר

Well-known member
מנהל
לזוחלים אין פתרון מוחלט וסופי

אומנם יש חומרים אותם ניתן לרסס סביב הפתחים אך הם עוזרים לזמן קצר, רשת תמיד נפתחת ובזמן הקצר שהיא פתוחה - כל הבא ברוך הבא!
 

alma55

New member
אכן כן

אצלנו לאחר השיפוץ הכל מרושת ובכל זאת מצאתי אתמול פרוונית(עכביש מכוסה פרווה שחורה) ענקית שוחה גב באסלה ברררר....
 

bar 23

New member
גם אנחנו התלהבנו מהפטנט הזה של הרשת שנגללת!

ובדיוק אצל אותה חברה. אגב-גם לקליל יש את התריס גלילה מה שנקרא "משוך" שתופס בביטוח נגד פריצות, רק שאצלהם אין את האופציה לכוונן את הזוית לכניסת אור. אגב-ראיתי שם עוד חברה שהציגה רשת גלילה כזו, תשלחי לי הודעה במסר אני אחפש בבית את הפרוספקט ואשלח לך פרטים.
 

calya

New member
אני הייתי אתמול. היה מאד מועיל

(ותודה לאממאאאא על החברה הנעימה ועל הכרטיסים חינם...) אספתי מלאן-ת'לפים פרוספקטים ובעיקר נהנתי מהחברות שעשו תצוגות של דברים שקשורים במים (לדים, בריכות, בריכות דגים...). הכי מרשים היה הבית המקסים עם שני חדרי שינה שהציבו שם, הכינו במפעל והביאו והוא נראה ממש מעוצב ומעולה ומתוקתק (אפילו עם פאטיו, דק ובריכת דגים) והכל שלכם ב-400 אלף ש"ח. אופציה לא רעה.
 

זהבה נ

New member
גם אנחנו ביקרנו אתמול והיה מאוד מעניין

היו שם שתי חברות שבנו מבנים מתועשים נראה לי שזו עם הדק זה היה מה שראתה קליה. היתה חברה נוספת שבנתה שם גם מבניה או יותר נכון הביאה לשם מבנה מתועש חברה בשם "אגמנס" הם בונים מבנים מפלדה והקירות מחומר שנקרא קירטונג. לבית בגודל של מאה מטר אנחנו קבלנו מהם הצעת מחיר של כ 300.000 ש"ח לא כולל הביסוס, הממ"ד והמשטח בטון עליו מונח המבנה ואם יש צורך במנוף לשם העמדתו גם הוא אינו כלול במחיר. הפינישים שלהם ברמה מאוד גבוה ואם בונים בית שטוח אז אני מאמינה שזה ממש שווה. אנו לא הלכנו על זה בשל הסיבה שבנינו שתי קומות ואז זה מעט מסובך יותר למרות שהם הבטיחו שהדבר אפשרי מבחינתם. בכל מקרה היה שווה לראות זאת כי גם העיצוב היה מאוד יפה ומוקפד. היתה שם חברה נוספת בשם "מבדד" שהיה לה תצוגה בביתן 15 והיא יותר הביאה את נושא הקירות המיוחדים שלהם והם בונים על ביסוס בטון כאשר הם מכינים את הקירות במפעל ומשנעים אותם לאתר הבניה. לא יודעת האם זה משתלם כל כך מאחר והזמן לביצוע אצל מבדד כמעט כמו בניה רגילה והמחיר למפתח הוא כמו בניה רגילה אז למה בכלל לבנות מתועש? ומצד שני באגגמנס הם מכינים את המבנה אצלם ואת הקירות ולעתים כל המבנה מוכן רק להובילו ולהניחו במיקום והיות והם מכינים אותו אצלם מהרגע שאתה מזמין אזי גם הזמן לביצוע קצר מאוד והם מתחייבים לשלושה עד חמישה חודשים. היה חסר לי בתערוכה כל נושא כלים סניטריים וחיפויי לקירות וריצופי פנים . גם אנו שבנו הביתה עמוסים בפרוספקטים, תיקים צבעוניים וכובעים עם פרסומות
 

bar 23

New member
קלטת כמה פתח תקוואיים היו שם? הייתי בהלם!

גם אנחנו הלכנו בשעות הבוקר המאוחרות והיה ממש נעים וכיף להסתובב. בהחלט נהננו אם כי היו הרבה דברים לקהל המקצועי (בתערוכה הקודמת שהיינו היו הרבה יותר דברים לקהל הפרטי והיו תצוגות של מטבחים לדוגמא מה שלא היה השנה).
 
למעלה