טוב אז היום יום שישי, שזה היום שרוח הקודש שורה עליי

La Milagrosa

New member
טוב אז היום יום שישי, שזה היום שרוח הקודש שורה עליי

ואז אני נכנסת למוד של הגיגים לכבוד שבת.
אז היום אני רוצה להציג לכם את הגברת הראשונה של ארגנטינה, חוליאנה עוואדה המהממת, אשתו של נשיא ארגנטינה מאוריסיו מקרי המכוער שיכול להיות אבא שלה (אבל מה, מולטי מיליונר, כמובן. אישה כל כך מהממת הרי לא תתחתן עם כל אחד).
חוליאנה בת ה-43 נולדה בבואנוס איירס לאבא סורי ואמא לבנונית (שניהם מוסלמים). ילדת שמנת ערבייה מבית עשיר עם עסקי טקסטיל משגשגים. למדה באוקספורד, אחר כך התחתנה עם איזה ארגנטינאי (לפי שם המשפחה ממש לא ממוצא ערבי), אחר כך עשתה ילדה עם ארגנטינאי אחר שהיא גרה איתו עשר שנים בלי חתונה. אחר כך הכירה את מקרי במכון כושר והופ! קופידון שלח חץ (ממש. לי נראה שיותר מקופידון, זה היה הארנק של מאוריסיו) התחתנה איתו ויש להם עוד ילדה. ב-2014 חוליאנה התנצרה כמו אחותה הגדולה קלאודיה. שתיים מאחיותיה נשואות ליהודים ורק אח אחד מוסלמי.
חוליאנה היא בעיניי אחת הנשים הכי יפות בתבל. היא מתלבשת בסטייל הורס, יש לה קלאסה והיא פשוט מהממת. פי מאה יותר יפה ממלניה טראמפ, וכמו שאתם רואים בתמונה השניה, אפילו המלכה המהממת והרזה שלנו לטיסיה נראית לידה כמו סמרטוט ריצפה, אפילו כשהן לבושות בול אותו דבר.
בקיצור, אלו היו שישים שניות על חוליאנה עוואדה המהממת.
יאללה הלכתי למכון כושר, איזה באסוש. (אני כבר לא אפגוש שם מולטי מיליונר וגם אם כן, הוא לא יעניין אותי. יש לי את אלחנדרו שלי).







 

forglemmigej

New member
אני מאד אוהבת את השמות הספרדים בחית

שזה בעצם ג' באנגלית כמו חוליאנה(ג'וליאנה), חורחה (גורג'), חזוס (ג'יזוס), חואן (ג'ון) ולא פחות חרגנטינה או מחיקו..
באמת אשה יפה מאד, אגב הדמות הנשית הזו של אשה רזה על גבול האנורקסיות עם שיער חלק חום וארוך היא מאד טרנדית היום באורופה למשל קייט מידלטון, מארי,(אוסטרלית) נסיכת הכתר הדנית, או מארי (צרפתיה), אשת האח של נסיך הכתר, איפה הימים של נסיכות תכולות העין ושיער בלונדי



 

La Milagrosa

New member
מה פתאום "על גבול האנורקסיות"?!

היום כל אחת שאין לה צמיגים ושניצלים היא ישר "על גבול האנורקסיות", נו באמת.
וקייט מידלטון היתה מתה להיראות כמו חוליאנה עוואדה.
 
היא באמת נראית

מאוד רזה, מה לעשות.
ונראה לי שקייט לא מתה להיראות כמו אף אחת אחרת.
 

La Milagrosa

New member
וואללה העולם השתגע. איזה "מאד רזה" ואיזה נעליים? פצצת על

ועוקפת את מידלטון בהליכה
 
תגידי

את מקבלת לפעמים, ככה מידי פעם שיש לאנשים דיעות שונות משלך?
כן, לדעתי היא מאוד רזה. לא אמרתי משהו רע, ולא רמזתי שהיא אנרוקסית חלילה השם ישמור. זו דעתי, כנ"ל לגבי קייט.
 

forglemmigej

New member
אבל אמרתי שחוליאנה מאד יפה

תראי, כל נשות האצולה האלו אני צופה בהן לפעמים כשמשחררים צילומים או שידור חי של איזה טקס מלכותי, כולן, בלי יוצא מן הכלל רזות מאד מאד (אחרת לא יוכלו להכנס לשמלות המעצבים) וגם גבוהות, יש איזשהו שטנץ למראה שלהן, המעמד מחייב אותן להראות ככה, קראתי פעם שלמלכה פה יש את אותה מידת בגד כבר ארבעים שנה! יש להן צוות של 120 איש בארמון המלוכה, בינהם יש בטח מספר לא מבוטל של סטייליסטיות ומאמני כושר, ויקי נסיכת הכתר השבדית (שאהובה עלי מכל הנסיכות האירופאיות) התחתנה עם מאמן הכושר שלה אפילו.
המדור האהוב עלי שאיתו אני מתחילה את היום הוא כמובן פנאי פלוס בטמקט ושם תמיד כתוב על איזו כלומניקית שנכנסה למידת המכנסיים שלה כשרק יצאה מהבית חולים בלידה האחרונה, יש דרישה מכל אלו שלוקחות חלק בתעשיית היופי הזו להראות רזה מאד, אני לא אומרת שזה רע, אבל זה לא טבעי לדעתי.
 

אספרסו2

New member
אבוי,את עוברת על החוק ההולנדי

פעם ישבתי אצל הרואה חשבון שלי בהולנד,האווירה היתה נחמדה וכייפית לפי מיטב המסורת המקומית,הוא וציוותו התבדחו על הרבה נושאים ואז זרקתי לחלל האויר לעג קליל על בית המלוכה ההולנדי,הם נאלמו דום.
כשחזר הדם לזרום לפניהם החיוורות הם הסבירו לי שבהולנד,לפי חוק,אסור להתבדח על מוסד המלוכה.
 
למעלה