טובק בds9???

capit

New member
טובק בds9???

הרבה זמן לא צפיתי בds9 אז ראיתי היום פרק רנדומלי שהורדתי בשם throgh the looking glass ואת מי פתאום ראיתי כאחד הדמיות במציאות חלופית של התחנה? טובק! לא השחקן טים רוס ,האמתי שכן אבל בתור וולקן שניראה ונשמע כמו טובק מישהו יודע אולי למה מבחינת timeline או אפילו הפקה?
 

itstzar

New member
בבדיקה זריזה באתר הרשמי

בכתובת הזו, זה באמת טובוק, שמשוחק ע"י טים רוס, אבל זה לא בדיוק אותו טובוק, אלא זה טובוק מהיקום המקביל...
 

Bajoran Preist

New member
כן...

כאילו, ביקום המקביל הפדרציה לא קיימת, אז מן הסתם וויאג'ר לא קיימת ולא אבדה ברביע דלתא. נכון שזה גם אומר שטובוק, וכל שאר חברינו לא היו בכלל אמורים להיוולד מלכתחילה, אבל ניחא...
 

Bajoran Preist

New member
לא אמרתי את זה... אבל-

צריך לזכור עובדה די מדהימה של החיים- העובדה שכל אדם ואדם נולד היא מקריות סטטיסטית מהממת. מה היה הסיכוי של כל אחד מאיתנו להיוולד? אפסי. באותה מידה שהזרעון והביצית שיצרו אותנו נפגשו, כך יכלו להפגש אחד ממיליוני זרעונים וביציות אחרים, בעלי מטען גנטי שונה. באותה מידה שההורים שלנו נפגשו במקריות ביום שלישי בצהריים(נניח) הם יכלו להעדיף להשאר בבית באותו היום. וכן הלאה וכן הלאה. ביקום המקביל ההיסטוריה כולה היא שונה- הייתה אימפריה אנושית מרושעת, ולאחר מכן היא הופלה ע"י הברית הקלינגונית-קרדסית ובני האדם הפכו לעבדים. אנחנו מדברים פה על מאות שנה שהתרחשו באופן שונה דרסטית מהאופן שבו הם התרחשו ביקום "שלנו". לכן הסיכוי לכך שכל צוות ח"ע9, שלא לדבר על טובוקים מזדמנים, במקרה נולד, ועוד יותר מכך- מצא את עצמו בפינה זו של הגלקסיה- הוא לא רק שואף לאפס, הוא בלתי אפשרי מכל בחינה הגיונית. אבל נסתרות הן דרכי הנביאים(או התסריטאים).
 

Lu Tze

New member
אכן

הבעיה הזאת תמיד שיגעה אותי כשראיתי גולשים בזמן.
 
../images/Emo6.gifכן גם אותי ../images/Emo45.gif

אגב עושיפ פרקים חוזרים של גולשים בזמן כל שנה ואפלו עכשיו,לא???
 

Lu Tze

New member
לא יודע אם כל שנה

אבל עכשיו יש שידורים חוזרים בערוץ 6 בשישי ובשבת שידור חוזר של השידורים החוזרים. אבל זה כבר פרקי א.מ. (אחרי מקסימיליאן) אז זה לא הפרקים הטובים.
 

Iris Carmon

New member
אם כבר עוסקים במקסמיליאן

הידעת שהוא משחק את ליאונרדו דה ווינצ'י בכמה פרקים של וויאג'ר? וכמובן את גימלי וכמו שאמרתי לחברה שלי באיזה הופעה אחת של כמה אנשים מעצבנים (טראומה ממסיבת סיום שהכריחו אותנו לראות פרחות רוקדות לשיר שלהם) recevez recevez quell Gimli (דיבורי סקייטרים בצרפתית)
 

Chakotay

New member
ג'ון ריס דייויס והוא שחקן מצוין

במיוחד בשר הטבעות שהוא משחק את גימלי הוא שחקן אדיר.
 
אני מסכימה בהחלט ,הוא שחקן נהדר../images/Emo45.gif

ואחרי שהוא יצא מהסדרה הפסקתי לצפות ועוד יותר גרוע שכבר לא היה את קוין מלורי שהוא המציא את זה-הסדרה התחילה ממש להידרדר
... ודווקא את רמי השאירו שהוא הכי פחות מעניין ומיוחד
 
למי שצופה בגולשים בזמן- ../images/Emo188.gif

אני צופה לפעמים ובפרק השני של היום 21/2/03 שמתי
שסימסון בפרק על המשרפה הוא טאקר מהאנטרפרייז . וואו המון שחקנים במסע כוכבים חוזרים על עצמן בסדרות דומות או אחרות כמו עם וורף -דוגמה מתאימה מאוד וגם הפרופסור מסטאר-גייט שזה דר' פלוקס וגם מאנטרפרייז ...
 
למעלה