לא אמרתי את זה... אבל-
צריך לזכור עובדה די מדהימה של החיים- העובדה שכל אדם ואדם נולד היא מקריות סטטיסטית מהממת. מה היה הסיכוי של כל אחד מאיתנו להיוולד? אפסי. באותה מידה שהזרעון והביצית שיצרו אותנו נפגשו, כך יכלו להפגש אחד ממיליוני זרעונים וביציות אחרים, בעלי מטען גנטי שונה. באותה מידה שההורים שלנו נפגשו במקריות ביום שלישי בצהריים(נניח) הם יכלו להעדיף להשאר בבית באותו היום. וכן הלאה וכן הלאה. ביקום המקביל ההיסטוריה כולה היא שונה- הייתה אימפריה אנושית מרושעת, ולאחר מכן היא הופלה ע"י הברית הקלינגונית-קרדסית ובני האדם הפכו לעבדים. אנחנו מדברים פה על מאות שנה שהתרחשו באופן שונה דרסטית מהאופן שבו הם התרחשו ביקום "שלנו". לכן הסיכוי לכך שכל צוות ח"ע9, שלא לדבר על טובוקים מזדמנים, במקרה נולד, ועוד יותר מכך- מצא את עצמו בפינה זו של הגלקסיה- הוא לא רק שואף לאפס, הוא בלתי אפשרי מכל בחינה הגיונית. אבל נסתרות הן דרכי הנביאים(או התסריטאים).