טה אמו

  • פותח הנושא zar
  • פורסם בתאריך

zar

New member
טה אמו

מילים בשפת נכר בגוון לא מוכר האם קל יותר לבטאן מבלי שסומק ילבשו לחיי אומרן? טה אמו שתי מילים לא מובנות האם באות הן לגלות להסגיר צפונות? הנאמרו הן בהיסח הדעת כמעשה של יום יום? ורק אני הוא זה המקנה להן, עוטפן בתווית של חלום? אך טוב לי בכך לא חפץ בביאור הניחוני להתענג לצלילן ואשיב לך... במיאמור צאר In Love
 

(: baby

New member
אני אוהבת אותך........

אני אוהבת אותך, הן שלוש מילים קשות, אני אוהבת אותך, קשות בכל השפות. לאהוב זו מילה עם הרבה משמעות, עם הרבה כוחות ויחודיות. כשאני אומר אותם, תדע שאתה בליבי. תדע שלזה אני מתכוונת, תדע שאותך אני אוהבת. בייבי
 

טליונת

New member
מילים מיותמות

אוהב לא אוהב, נתלשו עלי הכותרת של הפרח בידי הילד. אוהבת ,לחשה הנערה לבחיר לבבה. אוהב ,מלמל העלם בימי החלד. חלפו הימים, ועימם המילים. המילים מבוישות להיאמר מסרבות. גבוהה מדברות זו לזו מספרות: סיפורי מעשיות אנו שומעות, היכן פנתה האהבה? נותר לו הלב ההולם המחנק הגואה הפה שיבש לו העיניים הבורקות הידיים העורגות האין המילים מיותמות? האין המילים מיותרות?
 

(: baby

New member
אהבה.......

מיותרות? מיותמות? רק כשאינן אמיתיות. בייבי
 

זהרי

New member
עלי כותרת

זוכר גם אני את אותו פרח כאשר המילה נעצרה באוהב ראיתי את עלי הכותרת נושרים לאיתם עד שנשאר רק עלה אחד.. וראיתי לפתע שזה היה העלה הכי יפה בפרח העלה שלי האהבה שלי.... אוהב.. תודה לך זהרי
 

ב א ר י

New member
צאר....

זמן רב לא קראתו את פרי עטך... אכן צירוף אלו המילים בכל שפה שלא תהיה,תמיד טוב לשמוע את אלו המילים. אכן זמן רב לא הגיתי אותם בפני אהבתי שמתעכבת לה בדרכה אל שערי ליבי,מקווה כי אלו המילים ייאמרו על ידי בקרוב. בארי
 

zar

New member
חן חן, שמח לחזור ../images/Emo24.gif

שמחתי לשוב ולכתוב לאחר שהייתי מעט (הרבה) עסוק בענייני ממלכתי ולכתיבה שונה נדרשתי. צאר
 
למעלה