טאקוונדו itf
מישהו יודע מה קורה עם הטאקוונדו itf בארץ?...חשבתי שיש רק ארגון אחד של itf שזה נקרא "האיגוד הישראלי לטאקוונדו" שהמאמנים בו הם ארגנטינאים ופתאום לפני כמה ימים גיליתי מחיפושים באינטרנט שישנו בארץ עוד אירגון של itf שנקרא "טאקוונדו לישראל" של שי שמשוני...עכשיו התקשרתי לשי והוא אמר לי שלאחר שהגנרל צ'וי(זה שהקים את הטאקוונדו) נפטר אז אירגון הitf התפצל ל-3 אירגונים...אחד של הבן של הגנרל שהוא הכי פחות רלוונטי...ועוד 2 אירגונים שהם למעשה הגדולים ביותר בעולם כיום בטאקוונדו itf: הראשון זה של גרנדמאסטר
טראן טריו קואן שבישראל הנציג הוא דני רוט והמאמנים הארגנטינאים...והאירגון השני הוא של Mr. Chang Ung שהנציג בארץ הוא שי שמשוני ולפי דבריו של שי זהו ארגון ה-itf האמיתי משום שלאחר מותו של הגנרל צ'וי אז הוא בחר שMr. Chang Ung ימשיך את דרכו ויהיה היורש של ה itf...ואז בעצם 2 האירגונים האחרים עזבו בעצם את ה itf ופתחו אירגונים משל עצמם שאלו הבן של הגנרל וגראנדמסטר טראן טריו קואן...מישהו גם שמע על כל זה? אשמח אם יש פה כאלו שמתאמנים בטאקוונדו itf או טאקוונדו בכלל ומכירים את כל הבלאגן הזה? שי גם אמר לי שעד עכשיו מתווכחים מי האירגון המקורי של ה itf בבית משפט והיו כבר 2 דיונים או משהו כזה...
מישהו יודע מה קורה עם הטאקוונדו itf בארץ?...חשבתי שיש רק ארגון אחד של itf שזה נקרא "האיגוד הישראלי לטאקוונדו" שהמאמנים בו הם ארגנטינאים ופתאום לפני כמה ימים גיליתי מחיפושים באינטרנט שישנו בארץ עוד אירגון של itf שנקרא "טאקוונדו לישראל" של שי שמשוני...עכשיו התקשרתי לשי והוא אמר לי שלאחר שהגנרל צ'וי(זה שהקים את הטאקוונדו) נפטר אז אירגון הitf התפצל ל-3 אירגונים...אחד של הבן של הגנרל שהוא הכי פחות רלוונטי...ועוד 2 אירגונים שהם למעשה הגדולים ביותר בעולם כיום בטאקוונדו itf: הראשון זה של גרנדמאסטר
טראן טריו קואן שבישראל הנציג הוא דני רוט והמאמנים הארגנטינאים...והאירגון השני הוא של Mr. Chang Ung שהנציג בארץ הוא שי שמשוני ולפי דבריו של שי זהו ארגון ה-itf האמיתי משום שלאחר מותו של הגנרל צ'וי אז הוא בחר שMr. Chang Ung ימשיך את דרכו ויהיה היורש של ה itf...ואז בעצם 2 האירגונים האחרים עזבו בעצם את ה itf ופתחו אירגונים משל עצמם שאלו הבן של הגנרל וגראנדמסטר טראן טריו קואן...מישהו גם שמע על כל זה? אשמח אם יש פה כאלו שמתאמנים בטאקוונדו itf או טאקוונדו בכלל ומכירים את כל הבלאגן הזה? שי גם אמר לי שעד עכשיו מתווכחים מי האירגון המקורי של ה itf בבית משפט והיו כבר 2 דיונים או משהו כזה...