gali160177
New member
חתימה טובה!
לילה טובה, אני ומשפחתי ממש לקראת סגירה ויש לי מספר התלבטויות. 1. קילבתי הצעה ואישור עקרוני לתמהיל הבא: 180K קבועה צמודה 1.75% ל12 שנה 160K פריים -1% ל15 שנה 60K משתנה כל 2.5 ל15 שנה 1.46% (עלות הנכס 1.450 משכנתא 400K , הכנסה נטו 15K - צפוי לעלות בשנה שנתיים הקרובות)- החזר חודשי 2,809 ש"ח האם התמהיל/ הריביות טובות? לגבי המשתנה אנו נחזיר אותה בתום התקופה. האם כדאי עוד קצת ללחוץ על הבנקים? להמשיך את התמקחות? 2. נושא נוסף, הבנק שומר את הריביות למשך 12 יום, כלומר האישור על הריביות הנ"ל פגות ב29 בספטמבר, הפגישה שלנו לפתיחת תיק ביום שני. אני חוששת שלא אספיק לעמוד בלוח הזמנים? 3. בעיקרון אנו צריכים את הכסף ל4 בנובמבר, אני ובן זוגי החלטנו לקדם את לקיחת ההלוואה, וזאת משום שאנו חוששים שהריביות יעלו, האם נכון לעשות כך? תודה רבה על תשומת הלב (-:
לילה טובה, אני ומשפחתי ממש לקראת סגירה ויש לי מספר התלבטויות. 1. קילבתי הצעה ואישור עקרוני לתמהיל הבא: 180K קבועה צמודה 1.75% ל12 שנה 160K פריים -1% ל15 שנה 60K משתנה כל 2.5 ל15 שנה 1.46% (עלות הנכס 1.450 משכנתא 400K , הכנסה נטו 15K - צפוי לעלות בשנה שנתיים הקרובות)- החזר חודשי 2,809 ש"ח האם התמהיל/ הריביות טובות? לגבי המשתנה אנו נחזיר אותה בתום התקופה. האם כדאי עוד קצת ללחוץ על הבנקים? להמשיך את התמקחות? 2. נושא נוסף, הבנק שומר את הריביות למשך 12 יום, כלומר האישור על הריביות הנ"ל פגות ב29 בספטמבר, הפגישה שלנו לפתיחת תיק ביום שני. אני חוששת שלא אספיק לעמוד בלוח הזמנים? 3. בעיקרון אנו צריכים את הכסף ל4 בנובמבר, אני ובן זוגי החלטנו לקדם את לקיחת ההלוואה, וזאת משום שאנו חוששים שהריביות יעלו, האם נכון לעשות כך? תודה רבה על תשומת הלב (-: