חתיכת נוסטלגיה

m i c h a l i

New member
חתיכת נוסטלגיה

למשך השבוע הקרוב בלווין בכל אחר צהריים יש פסטיגל מן העבר. היום זרקו אותי לשנת 1987. על המרקע תאורה מזעזעת במושגים של היום. ריקודי שנות השמונים המאוחרות ועל הבגדים אני אפילו לא רוצה לדבר.(רק נזכיר שהיו מעורבים שם טייצים,חותלות ותסרוקות מזעזעות) אני במקום הילדים של אז הייתי תובעת חחח. הנסיכה שלי לא רצתה בכלל לצפות איתי (קשה לעמוד בסטנדרטים של ההפקות הגרנדיוזיות של היום) הפסטיגל של השנה הזאת הספציפית הזאת היה ממש אבן דרך אצלנו בבית. שנת 87 אני בת 13 אחיותיי בנות 11 ו - 9 . זוכרת את כל מילות השירים אחד לאחד. זוכרת איך היינו ממציאות ריקודים לכל שיר. מחלקות את השירים בינינו (תמיד אחותי הקטנה היתה מקבלת את השירים המעאפנים) ופשוט מופיעות בבית. למי? לכל מי שהיה מוכן לשמוע או לראות. ואם לא היה לנו קהל זה לא עצר אותנו. שוב ושוב ושוב היינו מריצות את הקלטת לאחור ,יודעות כל צעד וכל הבעת פנים בעל פה. זו השנה שבה סבא שלי גר איתנו. זה הפסטיגל והשירים ששרנו לו בחודשים האחרונים של חייו. עכשיו אחרי שהקלטתי את זה שוב מחכה לאחיותיי שיגיעו בערב ונצחק ונשחזר את הכל. 17 שנה עברו (לא מאמינההההה) מה עם איזו נוסטלגיה משלכם?
 
למעלה