חתונה ירוקה

חתונה ירוקה

חתונה ירוקה. ___________ ברבור צחור, עף ממני הלילה. אל זרועותיו של רקדן אחר. חבק את חמוקיה ולחש מילים של נצח, כשצפתה בעתידה, המצוי בהשתקפות עיניו. כשחשף את העלף, צרב בי יופייה. קעקע את דמותה בסיוטי המתגבשים. נשמתי כבר שלה. מי מלח, את פני שוטפים. וכמו דיוקנו של האושר- בגב זקוף וצוואר עטור פנינים. כשסיים למלמל קדושה-זינקה עליו. בתוכי, נבלו החיים. בין ארבעה עמודים, עטורים מלמלה. במחזוריות של עיגול. בשמחתה-אושרה- עתידה. שם, רובצת לי קללה. ברבור צחור, עף ממני הלילה. ובמקומו, מפעפע בי, עורב ירוק. נהר גועש, תחת פני עורי. ואת, את לעולם לא תהיי לי לנחמה.
 
וואוו. אתה זה אתה תא``י??

סכין בבטן, השורה האחרונה הזו.. הייתי רוצה לקרוא את השיר ש ל ה.. לא של הברבור. יופי! תא``י :)
 

ariegur

New member
חכו שאני אכתוב שיר !

תחכו הרבה הרבה הרבה ... אריה
 
מעדיפים לחכות עד קץ הדורות

העיקר שלא תכתוב... לא שירים, לא סיפורים ובעיקר לא דיקלומים. כי לנו באמת לא יוצא מזה כלום ואנחנו פה רק בשביל הכסף
 

ariegur

New member
אם אתם פה בשביל הכסף

אז אני בטח לא הכתובת. אריה
 
כן, כן...

זה אני, תא``י/ תלתן אירי ירוק. תא``י (שהוא זה הוא, ולא ההוא, שמתיימר להיות ההוא השני. שכל פעם מחליף דמויות, כי הוא, לא סגור על ההוא או על ההם, שלא תמיד מצליח להם).
 
נבהלתי לרגע..

אני זוכרת מאוד מאוד לטובה שדות תלתן ירוקים, עוד משנות נעוריי! ;-) טוב שאתה זה אתה. ואתה תלתן. וירוק. אפילו ה``אירי`` מתעכל בקלות (למיטב זכרוני הקשיש) פסי (מסובבת תלתל ונזכרת)
 
תגיד. סתם סקרנות..

מר קונדום מחורר. אם זה השם שנתנו לך הוריך לציון הארוע הכושל של היווצרך, מה שם החיבה שלך? פנצ`ר? אקסי? לא. באמת. אנחנו רוצים לדעת כדי לקרוא לך בשם חיבה.. הרי אנחנו מחבבים אותך. פסי (כינוי חיבה: פרציפלוחה. אבל רק לך מותר להשתמש בו..)
 
תסגרי את פיך הפעור.

רק קחי בחשבון שאז, לא תאכלי (יודע, יודע...) לעכל את האירי. תא``י (שאוהב נשים עם שיער גס, שחור ומסולסל)
 
יקירי..

שיער גס, חום ומסולסל יש לי רק על הרגליים ובבית השחי.. אבל בשבילך אני מוכנה לצבוע! רק תגיד!
 
H-)

הברבור ברבר, זימרר וחירחר.... האם אתה - זו את או שמא חסר מין, או פין.. ואולי המלים נכתבות רק לשמן, כדי לשרוף קצת זמן?
 
מממ... מותר להגיד פה משהו כמו..

לך קיבינמאט (?) תא``י (ההוא שלא ידע לשאול (מושפע מההשפעה שיש לפסח על אריה))
 

שרון-ב-

New member
תגיד לי דביל

מה אתה מתייחס ? עוד לא התרגלת שתמיד יהיו כאלה שלא יפרגנו ? שרון, שאהבה כל מילה ומשפט מהשיר ונמנעה להגיב לך כי ממילא אתה לא מתייחס אליה :)
 

moshe421

New member
שרון הוא לא יענה לך...

לא כי הוא לא רוצה או כי אין לו מה להגיד... הוא פשוט לא מתייחס אלייך... ;-)
 

שרון-ב-

New member
הנה - גם עכשיו

אני צריכה לרדת לרדת לרדת, עם נקודה קטנה ולמצוא מה ? סימן שאלה. יש פה מישהו שיודע מה הוא רוצה ? שרון שונאת , אבל שונאת קונפליקטים !!
 
ומה רע בלרדת?

הרי ידוע, שלאחר כל ירידה, באה עליה. נראה אותך מתלוננת, לאחר שאמצא לך את הנקודה. תא``י (שאוהב את שרון בקריזה, זה עושה לו נעים יותר)
 

שרון-ב-

New member
אז הגעת למקום הנכון !!!

תזהר שהקריזה לא תתפוס עליך טרמפ. ואם אתה מתכוון לנקודת הרתיחה, מצאת אותה - מרגיש את הבועות ??? שרון פרשה מהבורסה, לא יורדת לא עולה !!
 
אני אוהב שהקריזה

רוכבת עליי, כשאני שוכב והיא עושה קולות של זמרת אופרה לקראת הפואנטה. אגב, אלה הן מזמן לא בועות. אלה הם גייזרים. תא``י (שהולך לשמן ת`מנוע)
 
למעלה