חתול ושיניים
שלום,
החתול שלי בן 3 חודשים וחצי, שמתי לב שיש לו ריח מהפה וכשהסתכלתי ראיתי משהו אפור ליד השן..
הוא היה אצל הוטרינרית אתמול, והיא אמרה שזה זה נראה כמו דלקת ושזה עכשיו השלב בו מתחלפות לו השיניים ושאין צורך לטפל כרגע.
זה נשמע בסדר? אני פשוט לא רוצה שיגרם לו נזק...
שלום,
החתול שלי בן 3 חודשים וחצי, שמתי לב שיש לו ריח מהפה וכשהסתכלתי ראיתי משהו אפור ליד השן..
הוא היה אצל הוטרינרית אתמול, והיא אמרה שזה זה נראה כמו דלקת ושזה עכשיו השלב בו מתחלפות לו השיניים ושאין צורך לטפל כרגע.
זה נשמע בסדר? אני פשוט לא רוצה שיגרם לו נזק...