חתול ושיניים

חתול ושיניים

שלום,
החתול שלי בן 3 חודשים וחצי, שמתי לב שיש לו ריח מהפה וכשהסתכלתי ראיתי משהו אפור ליד השן..
הוא היה אצל הוטרינרית אתמול, והיא אמרה שזה זה נראה כמו דלקת ושזה עכשיו השלב בו מתחלפות לו השיניים ושאין צורך לטפל כרגע.
זה נשמע בסדר? אני פשוט לא רוצה שיגרם לו נזק...
 

sapirdvm

New member
נשמע שיש לך

וטרינרית שיודעת מה שהיא אומרת

בגיל הזה יש תחלופת שיניים. שורשי שיני החלב נספגים והשיניים הקבועות בוקעות.
לעיתים אנו רואים תהליך דלקתי שמדיף ריח לא טוב.
טוב עשית שניגשת לבדיקה ולדעתי המשך מעקב יספיק. במידת הצורך גשי אליה שוב.
בהצלחה לך עם החתלתולון
 
למעלה