חתולי הבניין הורעלו!!! מה לעשות, למי לפנות???

m0rena

New member
חתולי הבניין הורעלו!!! מה לעשות, למי לפנות???

חלק מהחתולים נמצאו מתים סמוך למקום האכלה וחלקם פשוט נעלמו. ישנם שכנים שדרשו לא פעם להפסיק להאכיל ולהתלונן לעירייה. האם ייתכן שהעיריה אחראית להרעלה? למי לפנות?? איך אנשים יכולים להיות כל כך אכזריים????
 
רק לעיריה מותר לפזר חומרי הדברה

ועליהם לשים שלטים המודיעים על כך. אפשר לצלצל לעיריה לשאול אם זה הם עשו. אם זה נעשה ע"י אדם פרטי - מדובר בעבירה על החוק. ואז: כדאי לפנות למשטרת ישראל ולדווח (הם לא יעשו עם זה שום דבר, אבל עדיין כדאי לדווח, כדי שהם יראו שזה כן נושא שקורה, ובתקווה יום אחד הם כן יתחילו לטפל במקרים כאלה). לדווח לדגנית בן דב, הממונה על חוק צער בעלי חיים. אם זה באזור השרון - לפנות למשמר בעלי החיים. ולפנות לתנו לחיות לחיות, למחלקה המשפטית שלהם או לאתי אלטמן. את כל הטלפונים הנחוצים אפשר למצוא בגוגל. כדאי לצלם תמונות לתיעוד. ולחפש את הרעל (כופתיות בצורות/צבעים שונים).
 

m0rena

New member
עירייה רשאית לעשות זאת???

בכל מקרה לא ראינו שום מודעות הזהרה!! תודה על התגובה .
 
כן, לעיריה מותר לפזר רעל נגד עכברים למשל

וזה יפגע גם בחתולים. אם העיריה עשתה את זה, אבל לא שמה מודעות אזהרה (בכניסה לבית, ליד פחי האשפה וכו') - מדובר בעבירה גם אם זה הם. בהצלחה לחתולה שבטיפול
 

enat06

New member
אסור להרעיל חתולים זה מנוגד לחוק!

היום גם עיריות לא עושות דברים כאלה, זה נורא!! תתקשרו מהר לתנו לחיות לחיות ודברו עם המחלקה המשפטית שלהם! אתם חייבים לצלם את החתולים המתים (למרות שזה בטח קשה ועצוב)( אם תהיה חקירת משטרה יצטרכו הוכחות וגם תל"ל לא יכולים לעזור בלי צילומים!
 

m0rena

New member
לא הספקנו לצלם

נשארה חתולה אחת שכרגע אצל וטרינר. מקווה שהיא תשרוד...
 

dimitrygo

Active member
מנהל
תתיעצו עם תנו לחיות לחיות ותגישו תלונה

במשטרה.
 
למעלה