חתולה של אף אחד ...

leyariv

New member
חתולה של אף אחד ...

עבר קצת זמן, ושמרנו על שתיקה . נשמרנו לעצמינו שנינו, וזה טוב , ככה לפחות זה נראה. והיום שוב חשבתי עליך , עברתי בסביבה שלך, תהיתי מה שלומך, חתולה של אף אחד, איך הם הלילות שלך ? מצאת כבר אהבה ? יין
 

bugbuster

New member
המממ, מנג המקום לברך כל חדש,

וכאן נראה לי שהשתיקה בנתיים היא המיתבקשת עד שיתחוורו המצבים. אלא שאם כבר נהופרה, אז לפחות לציין, יש פוטנציאל במיספר השורות הזה. פסדר, שיסתדר. ואשר למה קרה,
נשמע את הפרטים כולם?
 
למעלה