עבר קצת זמן, ושמרנו על שתיקה . נשמרנו לעצמינו שנינו, וזה טוב , ככה לפחות זה נראה. והיום שוב חשבתי עליך , עברתי בסביבה שלך, תהיתי מה שלומך, חתולה של אף אחד, איך הם הלילות שלך ? מצאת כבר אהבה ? יין
וכאן נראה לי שהשתיקה בנתיים היא המיתבקשת עד שיתחוורו המצבים. אלא שאם כבר נהופרה, אז לפחות לציין, יש פוטנציאל במיספר השורות הזה. פסדר, שיסתדר. ואשר למה קרה,