חשש בבית"ר י-ם: זנדברג יעזוב לאירופה

חשש בבית"ר י-ם: זנדברג יעזוב לאירופה

חשש בבית"ר י-ם: זנדברג יעזוב לאירופה

למרות שפנייה רשמית לא נעשתה, בקבוצה יודעים כי מספר קבוצות, אחת מהן מגרמניה, כבר הביעו עניין בקשר. הסיבה לחשש: לזנדברג סעיך שחרור ע"ס 350 אלף דולר בלבד. חלוץ דרום אמריקאי על הכוונת של שום


בבית"ר ירושלים מתכוננים לאפשרות כי מיכאל זנדברג עשוי לעזוב לאירופה עוד לפני תחילת העונה הבאה. למרות שפנייה רשמית עדיין לא נעשתה, בקבוצה יודעים כי מספר מועדונים באירופה, אחד מגרמניה, כבר הביעו עניין בקשר.
הסיבה לחשש היא סעיף השחרור הנמוך שמחזיק זנדברג בחוזהו מול בית"ר, העומד על 350 אלף דולר בלבד. בסביבתו של השחקן אמרו היום: "מתקיימות הרבה שיחות, וברחבי אירופה עובדים על הניסיון להוציא את מיכאל לאירופה".
בראיון סיכום העונה לערוץ הספורט אמר זנדברג כי הוא בהחלט לא שולל מעבר לאירופה. הקשר בן ה-27 הדגיש עם זאת: "לא אעבור לכל מועדון ולא בכל מחיר. רק אם תהיה הצעה מעניינת אשקול אותה".
הקשר הגנאי דרק בואטנג עדיין לא הגיע לארץ. בואטנג קיבל אישור מהנהלת הקבוצה לאחר את בואו בגלל אבל משפחתי. במועדון חייבו את השחקן להגיע ביום שלישי לישראל למרות שביום חמישי היא תצא למחנה אימונים בהולנד. הקשר יגיע לארץ ויצא בצורה מסודרת עם הקבוצה לחו"ל.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/50274.jpg
חלוץ מדרום אמריקה מתקרב, קאלה יחתום רשמית מחר

בבית"ר קרובים לסיכום עם חלוץ דרום אמריקאי. בקבוצה לא מוכנים לפרסם את שמו, אך ככל הנראה לא מדובר במרטין פאלרמו. על פי גורמים בקבוצה הסיכום צפוי להיות ביממה הקרובה.
מחר בבוקר ייפגשו השוער טברטקו קאלה וסוכנו עובד קראוס עם הנהלת בית"ר ירושלים במטרה לחתום על החוזה בקבוצה. השוער צפוי לבקש מבית"ר חוזה לשלוש שנים, בעוד הסיכום עליו דובר בשבוע האחרון היה לשנתיים בלבד. שני הצדדים מעריכים שיצליחו להגיע לעמק השווה וייתכן שהשוער יגיע כבר מחר לאימון הצהריים של הקבוצה.

בשבוע הקרוב מתכננים מאמן הכושר דרור שמשון והמאמן יצחק שום להגביר את הקצב באימונים. בשלושת הימים הקרובים יערכו השחקנים שני אימונים ביום וביום רביעי יעברו אימון כושר בחוף הים.
מחר יצטרפו לאימונים שחקני הנבחרת הבוגרת שנהנו מחופשה בסוף השבוע האחרון וביום רביעי יצטרפו גם שחקני הנבחרת הצעירה. בימים הקרובים יעברו כל שחקני הקבוצה בדיקות רפואיות לפני היציאה למחנה האימונים.

לכתבות נוספות >
 

צולעע

New member
אחי..אתה צריך להפסיק להתייחס לבנאדם ברצינות

זה כבר ידוע שהוא האומר השטויות הראשי של הפורום
 

צולעע

New member
לא רק אני אומר...גם וויצמן יער חקרו את זה

ולא מצאו שום דבר..לבנתיים אתה שומע דברים רק מהתקשורת... תתפלא אבל הפועל עכו היא בין הקבוצות הכי הגונות בכדורגל הישראלי..המשכורות תמיד מגיעות לשחקנים בזמן..וכל שחקן שיצא מכאן יאמר לך איזה כיף היה לו בעכו..
 
החוזים בליגה הלאומית הם לפי 40 נקודות

זה עניין שנמצא היום בבקרה, שבעצמה לא יודעת איך לאכול את זה כי החוזים האלה חוקיים, אבל זה גורם לכך ששחקן לא מפקבל פרמיות מעבר ל40 נקודות שעכו עשו בשני סיבובים, אולי עכו לא מכרו משחקים, בטוח שהם לא התאמצו לנצח אותם.
 
וברגע שהוא בחול אפשר לקנות אותו שוב

אין שום מניע להחזיר אותו. לא אמרתי שזה יהיה זול אבל זאת אופציה.
 

משה32

New member
שנה שעברה חיפה הציעו לו הרבה יותר

והוא בכל זאת לא חתם שם
 

gabizon79

New member
אני אשלם שהוא יעבור לבית"ר

גרשון קפטן-"אבא שמעון היה אדום,ובגלל זה נותר יתום" טועמה-"אתה מחבל אנחנו אותך נחסל" וקורנפיין הועף מהסגל באותה עונה. כבר לא מעניין לשחק נגדכם,זו כבר לא בית"ר. תכלס בלי הדרבי התל אביב אין טעם לעשות מנוי.
 

FreeLancer2106

New member
הופרש

מצד אחד הולכים ומקללים את ההנהלה על קורנפיין,ומפגינים שהוא יישאר ומצד שני הולכים ומרימים את קאלה על הכתפיים...איי הצביעות.
 
למעלה