חשוב
.... דחוף
...

חשוב../images/Emo36.gif.... דחוף../images/Emo36.gif...

אני צריך להגיש כתבה שבועה הבא על האקרים שפורצים בעזרת תוכנות צ´אט למיניהם כמו ICQ. אני צריך מידע על: איך פורצים? באלו תוכנות משתמשים? איך יודעים שפורצים אליך? איך למנוע פריצה? איך נדבקים בווירוסים דרך התוכנות? כל דבר קטן יעזור, אני צריך לסיים אותה עד שבוע הבא. בתודה מראש. גיל.
 
אמממממממ

בתור אחד שכבר עשה את זה דרך האייסיקיו, אני לא חושב שמישהו (או אני) יגיד לך איך פורצים דרך האייסיקיו... זה תהליך מסובך ולא בטוח שבכלל תבין על מה אני מדבר.
 
אאאהההה

על תדאג, אני יבין, ואני אדע לכתוב את זה כך שהקורא יבין על מה לעזאזל מדובר, עם אתה יכול לעזור אז בבקשה.
 
::::::::::

אני לא חושב שתמצא על מידע כזה באינטרנט...(אולי ברוסית), למה אתה צריך לדעת על פריצות דרך האייסיקיו?
 
../images/Emo26.gif

אין באפשרותנו לעזור לך במציאת תכנים לא חוקיים, מה גם שקשה לי להאמין שחומר על האקרים מצוי בפשטות ברשת. בכל אופן, מידע על דרכים ואופנים לפריצה לא יכולים להתפרסם בפורום. לגבי דרכים להגנה - אנטי ווירוס ופייר- וול, והסברים טובים אני חושב שתמצא בפורומי המחשבים בנוגע לשנתי ההגנות הללו.
 
זה לא, לא חוקי!

אני לא צריך מדריך לפריצה למחשב של מישהוא (למראת שגם זה יעזור). אני סכ"ה צריך את העיקרון: באלו כלים הם משתמשים? עד כמה זה נפוץ? מי יכול לעשות את זה? וכולי. בשביל לכתוב כתבה שתעניין אנשים, שיהיה בה תוכן!
 
הנה כמה דברים....

אני מקווה שעמוס לא יתנגד... הנה איך שאני מבצע את הפריצה: אני פורץ דרך חלון ה command של הדוס. מי שיכול לעשות את זה, זה כל אחד עם ידע בדוס. הפריצות דרך האייסיקיו לא כל כך נפוצות. וזהו.....
 
זה בסדר ../images/Emo13.gif

ובשביל להפיל אתר בדרך הפשוטה יש לבצע פעולת PING בחלון הדוס, וגם זה בסדר להגיד, כי PING היא פעולה חוקית לחלוטין, אבל אין לראות בהודעה זו כל מסירת דרך ו/ או המלצה לעשיית מעשים לא חוקיים משום כלשהו.
 
למעלה