חשוב מאוד!

micilb

New member
חשוב מאוד!

תראו, לפי הקומונה הזאת הכח ירושליים ושפה השמות שלהם אדומים אני כבר ממש מתבלבלת,לרגע חושבים שזה באמת הם ואז לא מאמינים..בדרך כלל מפורסמים מתארחים בפורומים,לא?,לפחות עד עכשיו,זה ממש מבלבל וזה לא בסדר שאתם לא מסבירים כי זה הטעה אותי ועוד אנשים וחבל.., מיכל.
 
אני מסכימה ב100 %

אם אתם עושים את זה כמשחק אז לפחות תגידו כי שי אנשים שמאמינים ואני אחת מהם. וזה שהכינויים שלהם באדום וזה שגם ההנהלה משתפת פעולה אבל למרות זאת כמו שמיכל אמרה זה באמת נראה מוזר לאלה וזה גם ממש לא אחראי מצידכם. אם כבר אתם עושים משחק כזה אז תודיעו כי יש אנשים שלוקחים את זה ברצינות. ממש ממש לא בסדר!
 

baril

New member
זה לא הם ,

זה ההנהלה ניראה לי בתור הדמויות זה לא השחקנים, לשחקנים יש חיים, איןלהם זמן להיכנס לפורום ולקומונה כל כך הרבה
 

baril

New member
תחשבי שניה בהיגיון

גמאני בהתחלה חשבתי ככה ואז אמרתי לעצמי , בואנה , לשחקנים אין זמן להיכנס כל הזמן ככה בתדירות גבוהה אז אמרתי לעצמי שאם הכינויים באדום זה בטוח ההנהלה , מבינה ?! תחשבי בהיגיון , אל תתנפלי ישר
 
אני לא היחידה שנתנפלת!

אתה יודע כמה אנשים מאמינים בזה?! וחוץ מזה אני לא מבינה בזה אם הם באדום אז חשבתי שההמנלה נתנה להם מאיפה אני אמורה לדעת שזו ההנהלה אני לא מבינה בפורומים!
 

micilb

New member
היא לא מתנפלת,

זה פשוט שבהתחלה גם אני חשבתי ככה אבל לאט לאט זה יותר ויותר לא ברור,זה ממש מבלבל..
 
../images/Emo79.gif../images/Emo204.gifלוקחים ברצינות ולכן אתן

שואלות אם זה הם...ואנחנו עונים לא. חוץ מזה,מה בידיוק לא אחראי פה?אלו בסך הכל דמויות,זה לא שהבטיחו לכן שתפגשו אותן וזה לא קרה או משהו...
 

shirkan21

New member
../images/Emo45.gifבדיוק.

 

Lilo the fairy

New member
הבעיה זה לא אצלנו, אלא אצלכן../images/Emo141.gif

אם היה קצת שכל בראש, הייתן יודעות להפריד בין דמות לשחקן. אם השחקן היה כותב, זה לא היה סער פדידה- אלא יהודה לוי. לא מיטל אוגניסיאן - אלא לירז צ'רכי. לא תום שלייפר - אלא עפר שכטר. לא מילי דיאמנט - אלא לירון ויסמן. קאפיש? מצטערת על הבוטות, אם פגעתי, סליחה. פשוט זה ממש עצבן אותי. יום נעים
 

m o g b a l 5

New member
../images/Emo221.gif ומי רושם כשהם הדמויות

השחקנים
אז ניראה לי שלך פה אין שכל כי הדמויות לא יכולות לכתוב זה השחקנים כותבים רק כשהם "משחקים" את הדמויות
*אלה אם זה הם רושמים
 

Lilo the fairy

New member
~נקטע באמצע~../images/Emo141.gif

זה כמו בעיר וירטואלית, אתה לא באמת הבובה שבחרת, אבל אתה עושה 'כאילו'. מאחורי הניקים האדומים עומדים המנהלים, שמכיוון שזה לא הפורום הרשמי, מנסים לעורר אותו קצת. ובהצלחה. כל הכבוד להם על זה. אל תבואו ותהרסו מאמץ יפה של 4 אנשים מדהימים. וחוץ מזה, שנגה ושירה צודקות, השאלה נשאלה מיליון פעם ונענתה מיליון ואחת.
 
../images/Emo79.gif../images/Emo204.gifזה לא שום חוסר אחריות..-

אם הפורום בתפוז היה הפורום הרשמי,השחקנים היו כותבים כאן,אבל מכיוון שהשנה הרשמיות ערבה לווינט אנחנו מסתפקים בצחוקים,ואיך להגיד את זה-בנתיים זה הולך מצויין. כמה וכמה פעמים חברי הפורום כתבו כאן שאלה לא השחקנים האמיתיים אלא הדמויות,וזה גם מוכר מטלנובלה בע"מ שהיה את פורום כפיר אונגר,ולא באמת השחקנים כתבו שם אלא המנהלים/כל בנאדם אחר שהוא לא השחקנים. זה מטעה,ולכן שאלתם וענינו הרבה יותר מפעם אחת. אז אין לכם על מה להתלונן כרגע.... יומטוב.
 

shirkan21

New member
תראי...

אני לא מסכימה עם מה שאת אומרת.כמו שלילו אמרה למה שהשחקנים היו נכנסים בשם של הדמויות?הרי הדמויות לא אמיתיות.שרי אלפי ניסן לא הייתה נכנסת בשם "אשלי ה100לפת". חוץ מזה שהכל נועד כדי להצחיק ולבדר,וכדי לעשות את הפורום קצת יותר הזוי. זה באמת היה כל כך מצחיק אם היו באים ואומרים לך מהתחלה בהודעה:"אנחנו,המנהלים הולכים לכתוב בשפ הדמויות בצהע אדום".אז מה מצחיק בזה אם את יודעת שזה לא באמת זה סתם היה נראה כמו עוד ביחה מטופשת ולא מוצלחת. את צריכה לחשוב על עוד דברים.
 
../images/Emo79.gif../images/Emo204.gif../images/Emo45.gif-ועוד משהו

את חושבת שהפורום היה כ"כ "רגוע" אם השחקנים באמת היו נכנסים וכותבים,ונכנסים לצ'אט?... אפילו אם זה נראה אמיתי...קצת לחשוב לא יזיק.
 
למעלה