חשוב מאוד מאוד H-(

felomena

New member
חשוב מאוד מאוד H-(

אוקיי...עקב פניות רבות מחברי הפורום , החלטתי לכתוב. זה שאני לא כותבת זה לא אומר שאני לא כאן..או נעלמתי אני כאן , כל הזמן...רק לפעמים אין לי כוח לענות, להגיב, או לכתוב על החיים שלי לפעמים אני נכנסת רק כדי לקרוא ולחשוב...או לפעמים אני פשוט לא מרגישה שמה שאני אכתוב יועיל...קורה...עושה רושם שכולם פה משפחה כזאת גדולה כולם מכירים את כולם ..ולמרות היותי כאן הרבה זמן אני לא מרגישה ש..אני חלק ממנה כי כולם מכירים כאן אחד את השני אני מרגישה...סתם מישהי בתוך משפחה ..זאת הרגשתי...למרות שנותנים לי כאן הרגשה נפלאה ובאמת תודה..אין לי טענות ואני מודה לכן ולכם על התמיכה הבאמת נפלאה הזאת... ההרגשה שלי בזמן האחרון קצת ירודה...מצב רוח דיכאוני כזה, עצבנות יתר, על כל העולם...אפילו אנשים שאני לא מכירה...אני לא אני וזה דיי מבעס אותי...אני כבר לא יעל שאני מכירה ואנשים..חושבים שזה הכל בגלל כל עניין המשקל הזה...אז ירדתי 12 קילו..יכול להיות שזה בגלל זה..אבל לא רק יש עוד מליון דברים שנמצאים לי בתוך הראש...שגורמים לי לאי נחת..ועוד כל האנשים שעומדים לי על הראש...מעצבן!!!!``וואי תעלי במשקל`` וואי ....איך רזית`` איך עשית את זה.. את מקיאה....דיייייייייייי אני מרגישה שעולמי עוד רגע יתפוצץ.....רוצה לחזור להיות אותה יעל חייכנית שכולם מכירים ולא אותה יעל שכל היום עצבנית על אנשים מעצבנים שלא יורדים לה מהחיים ועוקבים אחרי כל צעד שלה..תנו לי לחיות...או שבעצם תנו לי למות..... החלטתי ....אחרי 3 וחצי שנים לשים קץ...לשים קץ...לבולמוסים, להקאות, להשלמות במקרר , לרדיפה אחרי האוכל...להתחבאות ממנו...לפחד הגדול שאני אשמין....אני אתחיל לאכול רגיל...אחרי 3 וחצי שנים ..שהגוף פשוט לא רגיל לזה....לאכול קצת..ולהשאיר את זה בבטן...ולהשקיע..בדיאטה , או יותר נכון בשמירה על הדיאטה..במכון כושר, בקריעת תחת....אני חייבת לקחת את עצמי בידיים....כי כמה שזה נשמע מטומטם...אני כל כך קרובה למוות......(אני לא מגזימה....) בדרך הזאת אני עלולה למות......אני ירדתי 12 קילו אנשים....זה לא צחוק...אני בתת משקל...ולצערי אני מודה בזה..אני שוקלת 44 קילו...ואני לא רוצה להיות בנוסף לבולימית...גם אנורקסית...אני רוצה לחיות, לחייך....אני מתחילה את המאבק שלי אנשים....אני מתחילה את המלחמה לבד...בלי אשפוז, בלי מחלקה סגורה...בלי כלום.... אני ...הראש שלי...והדימוי העצמי שלי... ואני זקוקה לכם לעבור את זה...אנשים אוהבים אותי...דואגים לי...רוצים שאני אחייה...וכל ההסתרות האלה...זה כאילו שאני שמה עליהם זין אחד גדול...אבל אכפת לי מהם..מהחיים...וגם ...ממני....אז אני נאבקת... זה קשה, אחרי שלוש וחצי שנים להתנתק מזה...זה חלק ממני...הדרך הקלה , הפתרון הטוב.... כל החברות שלי קורעות את עצמן מלעשות דיאטה ולהראות טוב..ואני? מה פתאום אני אוכלת כל מה שבראש שלי...אבל מה? זה לא שווה את זה..כי אני עושה לגוף שלי נזק בלתי הפיך...לא כן? צריך רצון.....צריך כוח.....אני לא בטוחה שיש לי אותם..אבל אני מוכנה לנסות...בשבילכם:), בשביל חבסרים שלי, בשביל חבר שלי, בשבי ההורים שלי שכל כך דואגים לי....ובעיקר בשביל עצמי..כן כן אז לילה טוב..ותאחלו לי בהצלחה אני אוהבת אותם....אמן ומחר אני גם אחשוב אותו דבר.....
 

תרנגולת

New member
ג-א-ה ב-ך!

קודם כל על זה שכתבת.. אני שמחה שכתבת, ומקווה שזה הקל עליך באיזשהו מקום.. אנשים שמכירים אחד את השני- זה דרך הפורום.. אני אישית לא מכירה אף אחד פנים אל מול פנים, ומעטים האנשים שכן. את חלק בלתי נפרד מהמשפחה.. ולפעמים מרגישים קצת בצד:) גם אני לפעמים. אני גאה בך על ההחלטה שלך, ועל זה : ``ואני לא רוצה להיות בנוסף לבולימית...גם אנורקסית...אני רוצה לחיות, לחייך....אני מתחילה את המאבק שלי אנשים.``, על המשפט הזה אני ממש גאה בך. תהיי גאה בעצמך גם את.. עשית צעד גדול בזה שאמרת שאת לא רוצה את זה. זה באמת לא שווה את זה.. לא שווה להתעלל בגוף שלך בגלל רזון.. שווה לפרגן לעצמך ולגוף שלך. את מדהימה.. תזכרי את זה. ותהיי גאה בעצמך. אני מאחורייך.. אהיה כאן בשבילך תמיד.. אוהבת, תרנגולת (אחותך הוירטואלית, את שומעת!?)
 

מייק 48

New member
אני גאה בך פלומנה מתוקה !!!

חומד, את צריכה להיות גאה בעצמך... מה שכתבת כאן זה מדהים... יש לך כוח רצון ושום דבר לא יכול לעמוד בפניו... את רוצה לנצח במערכה הזו ואת נחושה והחלטית ואת גם תנצחי !!! יופי, יופי, מתוקה שלנו, כל הכבוד !!! צריך כוחות בשביל להצליח בזה ואני בטוח שיש לך כוחות נפלאים... מה שיחסר אנחנו נשלים לך... אנחנו גם נהיה כאן למענך כל הזמן... ניתן לך יד שלא תלכי לבד בחושך... ניתן כתף ואהבה והכל !!! אנחנו מאחלים לך הצלחה ובטוחים שאכן תצליחי !!! עיזבי את ההשוואות עם החברות שלך... חבל בכלל להתעסק בזה... עושות דיאטה, לא עושות, רוצות להיות רזות... את מי זה מעניין ? בואי אספר לך סוד מעולם הגברים (את לא שמעת את זה ממני ואל תגלי לאך אחד - כי הגברים יעשו ממני קציצות): אנחנו הגברים לא בדיוק אוהבים את הבנות רזות רזות (בניגוד אולי למה שאתן חושבות)... אנחנו הגברים כמו ילדים, אנחנו, בקשר עם המין הנשי, מאד מאד דורשים תשומת לב כל הזמן... לא כל כך נוכל להתחבר עם בת שכל הזמן עסוקה רק באוכל ובדיאטה ובעובי ובמשקל שלה... זה אומר שלא נשאר לה בכלל זמן להקדיש לנו... לא כל כך מעניין אותנו המשקל הנמוך והדקיקות... זה בכלל אחרת ואנחנו אפילו מעדיפים לחוש מעט בשר... אנחנו מעדיפים בחורה מלאה ובריאה על פני דקיקה ושברירית... ובעיקר - אנחנו נאהב (בקשר הזוגי) תמיד את הבחורה שאוהבת את עצמה ועוסקת יותר בקשר איתנו ופחות באוכל, בקלוריות ובמשקל הנמוך... (גיליתי לך סוד שמור בעולמנו ואני משביע אותך לא לגלות בשום אופן שזה בא ממני - יעשו ממני קציצות...) בקיצור, חומד, את תצליחי ובגדול !!! אנחנו גאים בך כל כך פלומנה חמודה... אוהבים אותך מאד מאד, כולם וגם אני... שולח לך כוחות גיבוי וחיזוק... שולח חיבוק ונשיקה בדואר אוירטואלי... חג שמח ויפה ומוצלח לך ולכל יקירייך... שימרו על עצמכם בדרכים ובכלל שלך באהבה ובתפילה מייק
 

felomena

New member
:cool: מייק ותרנגולת...

קודם כל תודה רבה רבה רבה....את האמת אני דיי מופתעת מעצמי...כי להגיד את האמת אני מצד אחד נורא מפחדת להכנס למאבק הזה...מאוד הרי כל מה שרציתי מוצע לי...רזון . וזה מה שאני רוצה...עד כמה שזה נשמע שטחי..אני רוצה להיות רזה...לרזות אין בעיות...להיות שמנה ..לא כייף. ןהמאבק הזה אומר...שאני טיפה הולכת להשמין אם אני לא אתאמץ לשמור על המשקל ...שאני צריכה לשלוט באוכל..אני ..בו...ולא האוכל בי... אני מקווה שאני אצליח..מאוד מקווה תודה שאתם לידי .תומכים בי..אני גאה בעצמי..וטופחת לעצמי על השכם:)כי לא קל להודות שיש בעייה ..ואני עשיתי זאת... תודה לכם! חג שמח יעל- לא פלומנה....
 

felomena

New member
איזה יום בחרתי למאבק...

טוב..לא כל כך הלך לי היום.. אבל אני עדיין באותה גישה..של להלחם מחר יהיה טוב יותר... מה לעושת...הרבה אוכל וטעים אבל להשאיר בפננם? ילדה מטומטמת שכמותי.... לילה טוב
 

feelin^lost

New member
יעלוש...

חמודה...גם אני מרגישה כמוך לגבי הפורום לפעמים... החלטת החלטה חשובה וכל כך נכונה ... החלטת להאבק וצריך בשביל זה המון כוח... ואין לי הרבה מה לכתוב לך...רק אאחל לך שתתמלאי לך בכוחות מחודשים רעננים... אוהבת אותך מאוד גיתית
 

מייק 48

New member
ואת גיתית חומד הולכת בעקבותיה...

גיתית מתוקה, יעלי הולכת בראש המחנה... היא חוד החלוץ ואת הולכת בעקבותיה... חיילות אמיצות בקרב... ואתן הולכות לנצח את המלחמה בגדול !!! יש בכן כוחות נפלאים ורצון וחברות הדדית... ויש לכן נשמות נפלאות וים של אהבה... כולם כאן בשבילכן ולמענכן תמיד... וכל אחת תהיה בשביל חברתה בעת הצורך... וביחד, באהבה רבה, אתן תנצחו !!! גיתיתוש חומד - את נשמה מקסימה... שלך באהבה מייק
 
הי יעל..

נראה לי שהגעת להחלטות מאד חשובות ונבונות.. ואני מאד גאה בך.. תקראי מדי פעם את מה שרשמת פה כדי לא לשכוח את ההחלטה כי היא הנבונה ביותר.. אנחנו כאן לתמוך בך.. תחזיקי מעמד. ניב
 
למעלה