חשוב לי להזכיר....

דוVשה

New member
חשוב לי להזכיר....

אנא, כנסו. עזרו בתרומה הכי קטנה שיכולה להיות להחזיר את הילדים הביתה.
 

tairon

New member
רואה בזה ערך עליון לכן

מעלה את זה למעלה אנשושים תכנסו לזה כי זה הילדים שלנו ומי ייתן ישבו בנים לגבולם
 
למעלה