חשוב לי להזכיר.... אנא, כנסו. עזרו בתרומה הכי קטנה שיכולה להיות להחזיר את הילדים הביתה.
ד דוVשה New member 3/7/01 #1 חשוב לי להזכיר.... אנא, כנסו. עזרו בתרומה הכי קטנה שיכולה להיות להחזיר את הילדים הביתה.
T tairon New member 3/7/01 #3 רואה בזה ערך עליון לכן מעלה את זה למעלה אנשושים תכנסו לזה כי זה הילדים שלנו ומי ייתן ישבו בנים לגבולם
רואה בזה ערך עליון לכן מעלה את זה למעלה אנשושים תכנסו לזה כי זה הילדים שלנו ומי ייתן ישבו בנים לגבולם