חשוב!!! דחוף!!!!

ענבר1

New member
חשוב!!! דחוף!!!!

יש מקום כזה שנקרא פיור? אני צריכה להגיע למקום זאת ההודעה "המקום פיור ברכבת 6 צמוד למרחב הירקון קרוב לאקספוז" מה זה אומר??????? דחוףףףףף אני צריכה להיות שם ב11 וחברה שלי לא עונה
 

ענבר1

New member
באוטו..

לא הבנתי איך קוראים למקום? ובאיזה רחוב המקום? ואם זה ליד האקספוז זה אמור להיות באיזור בן יהודה-אלנבי?
 

ענבר1

New member
מכפר סבא,באיזה רחוב ה pure?

ומה זה,דאנסבר,מועדון,פאב? סליחה על המיליון שאלות
 

NoKiA2003

New member
זה מועדון, את יוצאת באיילון

בקיבוץ גלויות, פונה ימינה ונוסעת כל הזמן ישר (בדרך תראי מצד ימין את הדום) זה מתחבר לרחוב הרכבת, שם נמצא המועדון.
 
למעלה